• دوشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403032818895
  • خبرنگار : 71381

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

۱۰ روز مانده به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اخبار مربوط به کاندیداها و آخرین اظهاراتشان را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی،‌ علیرضا زاکانی در برنامه تلوزیونی میزگرد فرهنگی شبکه دو سیما با بیان اینکه ایده مرکزی بنده در همه زمینه‌ها اجرای قانون اساسی است، افزود: تغییرات اساسی در حوزه فرهنگ، اجتماع و اقتصاد هنوز رخ نداده است. سالاری مردم بعد از ریخته شدن رای‌ها به صندوق‌ها کمرنگ می‌شود و این روند باید اصلاح شود.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه فرهنگ دیدگاه مرکزی در انقلاب اسلامی است، ادامه داد: توجه به این مسئله موجب می‌شود حتی تا ۷۰ درصد بخش اقتصاد هم رشد کند. اگرچه اقتصاد فوریت امروز کشور است اما فرهنگ اولویت بنده است. آموزش و پرورش اساسی‌ترین وزارتخانه دولت خدمت خواهد بود و وزیر آموزش و پرورش هم قوی‌ترین وزارتخانه دولت خواهد بود.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

****

مسعود پزشکیان دیگر نامزد انتخابات  ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف که از بخش خبری ۲۰:۳۰ دقیقه برگزار شد، در پاسخ به این پرسش چه شد که برای انتخابات ثبت‌نام کردید؟ اظهار کرد: مردم عزیز ما بدانند که من بعنوان فردی که در این مملکت و آب و خاک زندگی می‌کنم؛ علم، مهارت و مسیر زندگی‌ام را برای ارتقا و سربلندی این مردم و کشور تا جایی که بتوانم در طبق اخلاص گذاشته و با آنها تا آخر خواهم ماند.

پزشکیان همچنین در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» در بخشی از اظهاراتش با اشاره به این که دنیا در رابطه با کارهای کارشناسی خیلی ریز شده است، گفت: نباید کارشناسان ادعا کنند که هر حرفی را می‌تواند بزنند. کسانی که می‌گویند همه مسائل را می‌دانند، مردم را فریب می‌دهند. برای هر مسئله تخصصی باید آدم آن مسئله را پیدا کنیم. اما در کشور  ما بر خلاف دیگر کشورها چه از سوی جناح راست و چه از جناح چپ برای کارهای کارشناسی از قبل برنامه وجود ندارد.هر کارشناسی که نظری ارائه می‌دهد باید گوینده نظر، نتایج و عوارض آن را بیان کند و سپس درباره آن تصمیم گیری کنیم.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

****

سعید جلیلی در برنامه تلوزیونی میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما، درباره چگونگی اجرای شعار خود «یک جهان فرصت، یک ایران پیشرفت»، تصریح کرد: وقتی برنامه ما اجرا می‌شود، هر ایرانی باید یک نقش داشته باشد و دولت باید نقش آفرین باشد و برای همه مردم زمینه نقش‌آفرینی را فراهم کند.

این کاندید انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: منابع با مصارف ما باید هماهنگ باشد. منابع ما باید انضباط لازم را داشته باشد. اگر منابع داشته باشید ولی تلف شود شما چیزی نخواهید داشت. رئیس جمهور باید به انضباط مالی اولویت دهد و در ادامه اقتصاد مولد شکل دهد. معیشت و زندگی روزمره مردم نباید مورد غفلت واقع شود.

از اظهارات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات چه خبر؟

* اظهارات و سخنان ششمین روز تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می توانید در این لینک مرور کنید.

* هم چنین اخبار مرتبط با ستاد های انتخاباتی کاندیداها را با کلیک بر روی اسامی زیر بخوانید:

مسعود پزشکیان

محمدباقر قالیباف

سعید جلیلی

علیرضا زاکانی

امیرحسین قاضی زاده هاشمی

مصطفی پور محمدی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha