• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032718560
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی:

انتخابات ۸ تیر، کامل‌کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود

انتخابات ۸ تیر، کامل‌کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر سال‌جاری کامل‌کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.

میکائیل جمال‌پور ظهر امروز در نشست تبیین خدمات دولت سیزدهم و شهدای خدمت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: ملاک و مبنای قضاوت کشورهای مختلف نسبت به هم در کلمه سیاست نهفته است و سازمان‌ها و افراد مختلف، همه روزه درگیر موضوع سیاست و قدرت هستند.

وی افزود: انسان‌ها یا برای به دست آوردن، یا حفظ و یا افزایش قدرت تلاش می‌کنند.

وی تشریح کرد: برای یک کشور هیچ سرمایه‌ای بالاتر از سرمایه انسانی نیست، بنابراین از دنیا رفتن ناگهانی شهدای خدمت که همگی مدیران نخبه و کارآمد بودند خسران بزرگی برای کشور محسوب می‌شود و اگر کل کشور رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه‌اش را از دست داد ما علاوه بر آن‌ها امام جمعه و استاندارمان را هم از دست دادیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی مطرح کرد: استان آذربایجان شرقی هیچ امام جمعه‌ای را هم‌سنگ شهید آل هاشم به خود ندیده و با درایت‌های استاندار جوان شهیدمان استان چشم‌انتظار تحول‌ و توسعه سریع بود که همه این سرمایه‌های انسانی را از دست دادیم. 

وی خاطرنشان کرد: با همه این اوصاف یکی از ویژگی‌های نظام‌های موفق و قدرتمند، توانایی ترمیم و جبران کاستی‌هاست، این نظام در طول چندین دهه گذشته شهدای نخبه زیادی داشته اما همواره جایگزین مناسب این شهیدان انتخاب و راه مشخص نظام و انقلاب را ادامه داده‌اند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران وابسته به فرد نیست اسلام، انقلاب، نظام و ایران حکم محکمات و افراد، حکم متشابهات کشور را دارند که باید فدای محکمات شوند.

جمال‌پور توضیح داد: تاریخ اثبات کرده کشورهای مقتدر می‌توانند ضعف‌های خود را برطرف سازند و قطعا جای رئیسی، آل هاشم، امیر عبداللهیان و رحمتی با افرادی شایسته، متعهد و انقلابی پر خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت اظهار کرد: این مراسم باشکوه قدرت ملی ایران را به رخ جهانیان کشید که هیچ قدرتی به پای اقتدار ملی نمی‌رسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: نباید اجازه دهیم این شهدا و بزرگان ما در لابه لای پیچیدگی‌های زندگی اجتماعی فراموش شوند، ملتی که بزرگانش را فراموش کند خود فراموش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha