• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032316110
  • خبرنگار : 50199

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا

تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران تسریع در پروژه آزاد راه قائمشهر-نکا را مورد تاکید قرار داد و این طرح را برای توسعه استان مهم دانست.

عباس پوریانی امروز،۲۳ خرداد در سفر یک روزه به شهرستان قائمشهر با مردم و امام جمعه این شهرستان دیدار داشت و از پروژه‌های عمرانی قائمشهر نیز بازدید کرد.

رئیس دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دادگستری در اجرای این پروژه اظهار کرد: ایجاد موانع که ممکن است توسط صاحبان ملک ایجاد شود، دادگستری تمام توان خود را در بحث تملک‌ها انجام خواهد داد.

وی افزود: تغییر کاربری برای موضوعاتی که در زمین‌های کشاورزی وجود دارد و برای کسی که می‌خواهد اقدام به افتتاح گلخانه کند منعی نداشته و این نوید را به مازندرانی‌ها بدهیم که طبق تبصره ۴ قانون این موضوع را که نقص فنی در قانون بود اصلاح شد.

پوریانی یادآور شد: تولیدات کشاورزی وگلخانه در اصلاح این قانون مشکلی ندارد و نیاز به اخذ مجوز تغییر کاربری از جهاد کشاورزی نیست.

وی گفت: برای سهولت اجرای این قانون این موضوع در جلسه حفظ حقوق بیت المال و جلسه شورای اقتصاد مطرح خواهد شد تا  موانع برای مردم برداشته شود.

پوریانی با بیان اینکه در دیدار با مردم قائمشهر ۱۲۰ نفر مراجعه کرده و مشکلات مطرح شده درموضوعات مختلف قضایی بوده است، اظهار کرد: بعضی از موضوعات مربوط به حقوق عامه بوده که با مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی مطرح و ضمن تسریع در روند رسیدگی مطالبات مردم نیز پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر اینکه کیفیت  در ارائه خدمات قضایی باید مورد توجه باشد، افزود: پرونده‌ها باید مورد توجه باشد به گونه‌ای که حق مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۰:۰۸

با سلام وخسته نباشید به مجریان طرح جاده لطفا یک طرح جدیدی برا هزارجریب نکا تا چناربن زارم بریزید یک جاد های درست کنید که پیچ وخم نداشته باشد ورانش نکنه از نوک کوه جاده درست کنین با تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۴۸

بااحترام وامیدبه بهبودی وضع دادگاه‌های مازندران باآمدن آقای پوریانی وتابااعتمادبه قانون ودرامنیت زندگی کنیم.