• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032316048
  • منبع : نمایندگی اصفهان

دبیر ستاد انتخابات امر به معروف و نهی از منکر:

پیوند جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

پیوند جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اصفهان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مردم‌مداری یا همان جمهوریت در کنار اسلامیت، ارکان اصلی و برجسته حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند.‌ پیوند جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی است.  

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی امروز چهارشنبه، ۲۳ خرداد در نشست برخط «جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست‌ جمهوری» که از سوی بسیج اساتید استان اصفهان و بسیج دانشجویی دانشگاه میمه برگزار شد، اظهار کرد: مردم‌مداری و مردم‌محوری یکی از ویژگی‌های حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و به همین دلیل امام خمینی(ره) براساس رکن جمهوریت، مردم را به صحنه آورد.

وی افزود: مردم‌مداری یا همان جمهوریت در کنار اسلامیت، ارکان اصلی و برجسته حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند.‌ پیوند جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی است.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای شعارهای «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» استقرار پیدا کرد و این یعنی پیوند جمهوریت و اسلامیت.

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: در حکومت اسلامی، مسئله خدمتگزاری مسئولان و خدمت به مردم، یک اصل مهم و اساسی و نماد جمهوریت است. شهید آیت‌الله رئیسی یکی از نمادهای برجسته مسئول خدمتگزار در انقلاب اسلامی است.  

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:  مشارکت و حضور مردم در آیین‌های ملی، مذهبی و سیاسی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات، مصداق بارز بیعت امت با ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حماسی مردم در انتخابات، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، باعث تقویت جبهه مقاومت و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود. 

حجت‌الاسلام طاهری ادامه داد: انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق انتخاباتی و ارائه‌ برنامه‌ها و شعارهایی که واقعا قابل تحقق است، زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم را فراهم کنند. 

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha