• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032315667
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرماندار سنندج:

دستگاه‌ها برای غنی‌سازی ‌اوقات فراغت‌ جوانان در تابستان تلاش کنند

دستگاه‌ها برای غنی‌سازی ‌اوقات فراغت‌ جوانان در تابستان تلاش کنند

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج با اشاره به فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان گفت: در حوزه ساماندهی امور جوانان و پر کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت در فصل تابستان نیازمند تلاش بیشتر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

حسن عسکری امروز چهارشنبه (۲۳خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سنندج با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و شهرداری ظرفیت‌های زیادی برای تأثیرگذاری بر جوانان دارند، اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان باید در زمینه‌های فرهنگی، علمی، ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و مسائل دینی و مذهبی با همت تمامی دستگاه‌های متولی غنی‌سازی شود.

وی با اشاره به فرا دستگاهی بودن وظایف ساماندهی امور جوانان، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید برای خود برنامه‌ریزی کنند و اداره ورزش و جوانان فقط دبیر و هماهنگ‌کننده است.

فرماندار سنندج از تشکیل کمیته ارزیابی برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان جوانان در فرمانداری سنندج با همکاری اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این کمیته در پایان ضمن ارزیابی عملکرد، آسیب‌شناسی مشکلات و کاستی‌ها را انجام می‌دهد.

عسکری به برگزاری جشن وصال در روز پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد اشاره کرد و ادامه داد: این جشن بر اساس وظایف تعریف شده تمامی دستگاه‌ها در سنندج برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی و ترویج ازدواج سالم و سبک زندگی اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش مهارت‌ها آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: در برنامه‌ها نشاط اجتماعی، ورزش، ارتقای مهارت‌های مختلف، تقویت هویت ملی در جوانان و نیز جهاد تبیین در راستای خودباوری جوانان در مقابل جنگ شناختی دشمن مدنظر قرار گیرد.

فرماندار سنندج از اداره ورزش و جوانان خواست با همکاری شهرداری سنندج برای بهره‌گیری از فضاهای در اختیار شهرداری سنندج برنامه‌ریزی کنند.

عسکری در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، افزود: انتخابات مظهر تجلی مردم‌سالاری دینی است و این انتخابات مهم است زیرا بالاترین مقام اجرایی برای مدت چهار سال در کشور انتخاب می‌شود که جا دارد برای حضور حداکثری و پرشور مردم تلاش شود.

وی در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور در تراز دهه پنجم انقلاب تصریح کرد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که متناسب با شاخص‌های رئیس جمهور شهید از جمله مردم‌دار، ولایت‌مدار، خدمت صادقانه و جهادی باشد که جوانان در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی کرده و برنامه‌های مربوط به جوانان را از کاندیداهای ریاست جمهوری مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha