• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403032315518
  • منبع : صدا و سیما

تهیه‌کننده اعلام کرد

طرح مطالبات پایتخت‌نشینان از نامزدها در «تهران بیست»

طرح مطالبات پایتخت‌نشینان از نامزدها در «تهران بیست»

تهیه کننده «تهران بیست» گفت: تلاش‌مان بر این است تا هفته پایانی انتخابات هر هفته دو تا چهار برنامه را به شکل تخصصی به موضوع انتخابات بپردازیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی احمدی، تهیه‌کننده تهران ۲۰ درباره ویژه برنامه انتخابات گفت: یک اتفاق ناگوار و فراموش ناشدنی باعث شد که امروز مجددا در شرایط انتخابات قرار بگیریم. حادثه هلی‌کوپتر شهدای خدمت انعکاس رسانه‌ای آن در دو برنامه شهر امن و تهران ۲۰ یکی از متفاوت‌ترین تجارب شخصی من در برنامه‌سازی بود، البته در این مسیر فرصت چندانی نداشتیم چرا که باید برنامه حال و هوای انتخاباتی به خود می‌گرفت و از آنجا که دکتر محمد باقر اعلمی، مدیر محترم شبکه تهران رئیس ستاد انتخابات سیما نیز هستند کار و مسئولیت ما دوچندان است و باید در پرداختن به ابعاد مختلف انتخابات و معرفی آنچه را که نیاز است مخاطبان‌مان بدانند، سنگ تمام بگذاریم.   

احمدی عنوان کرد: طبیعتا شناساندن موقعیت خطیر انتخابات به مخاطب و البته ایجاد فضای مناسب رسانه‌ای برای انعکاس اخبار و رخدادهای انتخاباتی از وظایف برنامه محسوب می‌شود. تلاش‌مان بر این است که تا هفته پایانی انتخابات هر هفته دو تا چهار برنامه را به شکل تخصصی به موضوع انتخابات مرتبط کنیم.

وی افزود: رعایت انصاف و قواعد رسانه‌ای برای مراقبت از حق و حقوق نامزدها از وظایف ما برنامه‌سازان است که سعی می‌کنیم در این مسیر بی‌طرف و البته منصف باشیم تا همه نامزدهای ریاست جمهوری به صورت یکسان از ظرفیت رسانه‌ ملی سود ببرند. 

احمدی اظهار کرد: امیدوار هستیم با همان فرمول همیشگی تهران ۲۰، حالا در مناسبت انتخابات نیز بتوانیم ماموریت‌هایی که به برنامه محول شده است و در اتاق فکر برنامه نیز در حال چکش‌کاری است را به شکل کامل و مفید به نتیجه برسانیم.

این تهیه‌کننده درباره فضای انتخاباتی برنامه توضیح داد: در مدت زمانی که تا انتخابات باقی مانده است سبک و سیاق اجرا متفاوت خواهد شد و دیگر حس‌وحال مطالبه‌گر همیشگی برنامه در اوج نخواهد بود و تمام تلاش‌مان بر این است که بتوانیم در گفتگوهایی روشنگرانه مخاطبان را برای حضور پررنگ در انتخابات آماده کنیم. در روزگاری که رسانه‌های نامرغوب آن‌سوی آبی تلاش بر نمایش دروغین اتفاقات و رخدادهای چشمگیر و پررونق ایران اسلامی دارند حداقل وظیفه ما به‌عنوان صاحبان برنامه در رسانه‌ملی این است که حقیقت را به مردم نشان دهیم و واقعیت آنچه را که باید بدانند روی آنتن تلویزیون کشور ملاحظه کنند.

احمدی عنوان کرد: با اضافه‌ شدن «روزنامه انتخابات» و البته آیتم «تا انتخابات...» تمام تلاش‌مان این است که ضمن اطلاع‌رسانی به موقع، کامل و البته تحلیلی هرآنچه نیاز است تا مردم کشورمان در مورد انتخابات بدانند را با آنها در میان بگذاریم. درواقع جدا از دو میز ثابت انتخابات در طول هفته به شکل مستمر در تمام برنامه‌ها تا انتخابات آیتم‌های فوق را به شکل ویژه تولید خواهیم کردوتلاش داریم به‌خصوص درآیتم تا انتخابات... حرف‌های مهمی‌برای مخاطبان تهران ۲۰ داشته باشیم.

احمدی گفت: تلاش داریم جدا از حضور مستمر مسئولین و سخنگوی محترم انتخابات در برنامه، نمایندگان محترم نامزدهای انتخابات را نیز به برنامه دعوت کنیم و برنامه‌ها و تدابیر هریک از نامزدها را در خصوص موضوعات و چالش‌های مرتبط با پایتخت را بررسی و تحلیل کنیم.

او در پایان گفت: رسانه ملی تدارک متفاوتی برای انتخاباتی پر شور و پر رونق با مشارکت بالا داشته است و تهران بیست نیز در کنار دیگر برنامه‌های مرتبط با انتخابات می‌کوشد در این مسیر سهم خود را در خور شأن مردم کشور عزیزمان و خاصه پایتخت نشینان محترم ایفا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha