• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403032214828
  • خبرنگار : 71442

مجری مناظره‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام

مجری مناظره‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام

با آغاز پخش سه برنامه‌ی تبلیغاتی نامزدها در تلویزیون، دو مجری شناخته شدند.

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه ـ ۲۱ خرداد ماه ـ ویژه برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها با عناوین «با مردم»، «صف اول» و «گفت‌وگوی ویژه» در حالی روی آنتن رفت که دو مجری با نامزدها به گفت‌وگو پرداختند و یک برنامه هم مجری نداشت.

بر این اساس مهدی مهدی‌قلی با اجرای برنامه «صف اول» و سحر امامی با اجرای برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به گفت‌وگو پرداختند.

مجری مناظره‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام

مهدی مهدی‌قلی که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی اجرای برنامه مناظره‌ها مطرح بود، روز گذشته در حالی برنامه «صف اول» را اجرا کرد که حالا حضورش به عنوان مجری مناظره‌ها بیش از گذشته در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

مجری مناظره‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام

تلویزیون تاکنون چهار دوره تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی را تجربه کرده است و در انتخابات ۱۴۰۳، به طرز غیرقابل پیش‌بینی پنجمین دوره از این ساختار تلویزیونی را پشت سر می‌گذارد.

بر این اساس، اسامی مجریانی چون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف‌زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی‌مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی‌قلی (مجری تلویزیون) برای اجرای مناظره‌ها به گوش رسیده بود.

با این حال پیمان جبلی ـ رییس صداوسیما ـ در نشست خبری که دو رو گذشته برگزار کرد، با اعلام کلیاتی از نحوه برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو و تلویزیون، همچنان نامی از مجری مناظره‌ها نبرد و تاکید کرد که انتخاب مجری نهایی مناظره‌ها در حال بررسی است و یکی ـ دو روز قبل از مناظره نام مجری اعلام می‌شود. بنابراین اسامی که در رسانه‌ها اعلام شده، صرفا گمانه‌زنی است.

مجری مناظره‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۱۳:۲۰

احتمالا پژمان کریمی خواهد بود