• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403032013341
  • خبرنگار : 50589

عضو شورای شهر تبریز: نصیرزاده برود و افشاگری کند!

عضو شورای شهر تبریز: نصیرزاده برود و افشاگری کند!

عضو شورای اسلامی شهر تبریز به تهدید مدیرعامل باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، چند روز قبل حجت الاسلام والمسلمین سید رسول برگی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز، عملکرد هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: این فرد باید مورد "غیرت سنجی" قرار بگیرد.

این موضوع با واکنش تند نصیرزاده همراه شد و مدیرعامل تراکتور تهدید کرد مطالبی علیه حجت الاسلام برگی را مطرح خواهد کرد.

صبح امروز (یکشنبه)، حجت الاسلام و المسلمین سید رسول برگی در حاشیه صد و نود و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: منظور من از "غیرت سنجی" بحث ناموسی قضیه نبود، برای مثال من به عنوان یک تبریزی غیرت و تعصب خاصی روی تیم‌های خوزستانی ندارم و این امر برای آقای هوشنگ نصیرزاده هم صادق است.

او ادامه داد: من به عنوان یک هوادار می‌توانم درباره بحث واگذاری مالکیت تراکتور اظهار نظر کنم نه به عنوان یک مسئول و معتقدم اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن این تیم در سال‌های اخیر استفاده نکردن از نفرات بومی است. لازمه موفقیت این تیم حتی در صورت واگذاری استفاده از نفرات بومی است و در غیر این صورت همین روند ادامه خواهد داشت.

این عضو شورای شهر تبریز درباره تهدید مدیرعامل تراکتور بیان کرد: برود و افشاگری کند. افشاگری یعنی یا من دلالی کرده باشم و یا سایت قمار و شرط‌بندی داشته باشم؛ البته آقای نصیرزاده باید این اتهامات را به صورت مستند ارائه کند و گرنه من هم می‌توانم به او اتهام بزنم‌.

برگی عنوان کرد: من اصلا نمی‌خواهم کار به چالش کشیده شود و اصلا با آقای زنوزی مخالف نیستم. دوستان به من گفتند آن حرف‌ها را مطرح نکنم چرا که باعث کاهش محبوبیتم می‌شود، اما من به دنبال محبوبیت نیستم. من به فکر این هستم که چه کسی جوابگوی بچه‌های یتیم هوادار فوت شده از شدت استرس خواهد بود؟ باید بدانند با یک تیم طرف نیستند با یک فرهنگ طرف هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۰:۲۳

آقای برگی درست گفته خیل تماشاگر تراکتور دراین سالها سکته کرده مدیریت ضعیف نصیرزاده ها باعث شده تیم خوب نتیجه بگیرد ضمنا فوتبال تراکتور تنها سرگرمی ورزش‌دوستان جوانان شمال‌غرب کشور هست و باید بودجه لازم و حمایت دولت موسولینی را داشته باشد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۰۰:۲۳

بنده بعنوان یک هوادارسرپاقرص تیراختورازاقای زنوزی عاجزانه تقاضا دارم تیم محبوب تیراختورکه ازهواداران چهاروپنج استان کشورچشم به نتیجه آن دوخته اندوبااین تیم زندگی میکنند حتماوحتما تماما ترک زبان باغیرت باشند آن موقع مشخص میشود که تیمداری یعنی چه به خداطوفان بپامیکنندان همه پول به بازی کن خارجی میدی به انصاری فروسرداروهرچه در بیرون ازکشورترک زبان هست فراخوان بدیدویک تیم تماما بومی آن موقع نتیجه خود به خود رقم می زندممنونم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۲۱:۴۲

خدا امواتت رو بیامرزد برگی. تا بازیکن بومی نباشد همین هست و بس

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۵:۱۵

نصیر زاده برود مشکلات حل میشه این آقا مشکلات را از هواداران میبیند و ارزشی ب هوادار قایل نیست گرچه فحاشی هواداران قبول نیست ولی نصیر زاده استاد سخن و کت شلوار پوش هست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۷:۵۸

درست گفته آقای برگی تا بازیکن و مسئولین تراکتور بومی نباشه همینه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۲ ۲۲:۵۲

آقای نصیر زاده و سایر مسولین در باشگاه تراکتور شما که اصلا نه به فکر هوادار هستید و نه حرف هوادار را گوش میکنید سخنان آقای برگی بزرگوار حرف دل همه هواداران تراکتور هست پس الحمدوالله که این یکی را شنیدید پس به جای تهدید و اعتراض برای رضایت هوادار حتماعمل کنید.