• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403031811496
  • خبرنگار : 71506

در گفت‌وگو با ایسنا

لوپز: میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است/ به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم

لوپز: میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است/ به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم

دارنده ۹ طلای جهان و المپیک، ملقب به غول کوبایی، با بیان این که امین میرزازاده کشتی‌گیر بزرگی است، گفت: به چیزی جز پنجمین طلای المپیک فکر نمی‌کنم.

میخاین لوپز، دارنده ۴ مدال طلای المپیک و ۵ مدال طلای جهان در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه مسابقات مجارستان، درباره هدف خود از حضور در المپیک پاریس، اظهار کرد: هدفی جز کسب پنجمین مدال طلای المپیک ندارم. ادامه حضورم در کشتی برای کسب پنجمین طلای المپیک بود و برای رسیدن به این هدف سخت در حال تمرین هستم. امیدوارم بتوانم به هدفی که در پاریس به دنبال آن هستم برسم.

دارنده ۹ مدال طلای جهان و المپیک، افزود: رقیبان خوبی در المپیک دارم و قطعا آن‌ها نیز برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به پاریس می‌آیند. باید با یکدیگر مبارزه کنیم تا پس از آن نتیجه مشخص شود.

او درباره امین میرزازاده، سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک، گفت: او کشتی‌گیر بزرگی است و موفق شد به مدال طلای جهان برسد. قطعا کشتی‌گیری که موفق به شکست همه رقبایش می‌شود و بر سکوی اول جهان می‌ایستد شایسته احترام است. آماده هستم که با او بجنگم.

لوپز درباره راز موفقیت خود در کسب ۹ طلای جهان و المپیک و حضور در المپیک پاریس در سن ۴۰ سالگی، گفت: راز پیچیده‌ای وجود ندارد. دلیل این موفقیت‌ها چیزی جز تمرین و سخت‌کوشی نبوده است. داشتن انگیزه برای رسیدن به موفقیت دیگر فاکتور مهم برای هر ورزشکاری است.

وی درباره این که آیا پس از المپیک پاریس نیز به کشتی ادامه می‌دهد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: نه دیگر ادامه نمی‌دهم!

او درباره کشتی ایران نیز گفت: کشتی ایران همیشه از قدرت‌های بزرگ دنیا بوده و قهرمانان بزرگی دارد. قطعا آن‌ها در المپیک شانس زیادی برای موفقیت دارند.

لوپز در پایان گفت: مردم ایران نیز همیشه طرفدار کشتی بوده‌اند و با همه وجود کشتی را دوست دارند. ایران کشور بزرگی است و امیدوارم در المپیک موفق باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۱۳:۰۸

لوپز عجب حيله گریه، بعضی جملات باعث بی انگیزه شدن حریف برای جنگیدن و پیروزی میشه لوپز از این جمله روانشناسی استفاده کرده تا باعث سرد شدن میرزاده برای جنگیدن و پیروزی بشه تا بتونه میرزاده را شکست بده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۲:۰۶

واقعا!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۰:۳۳

لوپز قدرت بدنی زیادی دارد البته در آستانه ۴۰سالگی چالاکی ۴سال پیش را ندارد .اما امین میرزاده ما هم جوان هست و هم نفس دارتر و چالاکتر از لوپز اگر مربیان ما یک برنامه تمرینی خوب و حساب‌شده توام با انالیز کشتی های لوپز داشته باشند امین شانس زیادی برای طلای پاریس دارد .امین میرزاده فقط روی استقامت و تنفس و خوب کار کند و تغذیه علمی داشته باشه قهرمان طلایی المپیک هست .

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۲۳:۲۶

۴۰ سالشه داره تبلیغ الکی میکنه تا حریفاشو با ترسوندن ببره اما نمیتونه طلا بیاره مطمئن باشید قبلش بدنش خالی میکنه جنگ اصلی بین ترکیه و ایرانه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۰۸:۵۳

این کشور یک ضرب المثل خوب دارد تمرین زیاد قهرمانی بدنبال دارد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۹ ۱۲:۰۶

لوپز تو چهل سالگی هم رقیب نداره اگه آماده باشه طلای المپیک میگیره این مث صخره میمونه مگه میشه تکونش داد میرزا زاده تو فینال بهش بخوره خوب میشه چون تا فینال بدنش خالی میکنه وگرنه دور اول و دوم همه حریفاشو میبره