• پنجشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031711138
  • خبرنگار : 50187

معاون استاندار کرمان:

‌شهید رئیسی، دولت را از شرایط خطرناکی عبور داد

‌شهید رئیسی، دولت را از شرایط خطرناکی عبور داد

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرایط کشور در سال ۱۴۰۰ خارج از نگاه سیاسی، شرایط خطرناکی بود و در دولت بحث بود که حقوق کارمندان چگونه پرداخت و ذخایر استراتژیک استان‌ها چگونه تامین شود اما امروز از صادرات خدمات فنی و مهندسی، شانگهای و بریکس صحبت می‌کنیم و یک شهید دولت را از آن شرایط سخت عبور داد.

امیر حسن‌زاده امروز ۱۷ خردادماه در همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمان اظهار کرد: فرمانده سپاه و بسیج اقشار، کارگری و مهندسی در استان، کمک ما هستند و در راستای رفع موانع تولید بازوی اجرایی ما بودند که در شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و پیگیری مصوبات وقت گذاشتند.

وی با اشاره به خدمت آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم بیان کرد: شرایط کشور در سال ۱۴۰۰ خارج از نگاه سیاسی، شرایط خطرناکی بود و در دولت بحث بود که حقوق کارمندان چگونه پرداخت و ذخایر استراتژیک استان‌ها چگونه تامین شود؟

حسن زاده تصریح کرد: اما امروز از صادرات خدمات فنی و مهندسی، شانگهای و بریکس صحبت می‌کنیم که در سه سال این اتفاقات افتاد و همه توسط یک شهید انجام شد.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: یک شهید دولت را از آن شرایط سخت عبور داد و فردی که در انتخابات چهاردهم انتخاب شود، آن دغدغه‌ها را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه راه شهید رئیسی را ادامه خواهیم داد، در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی باید هم در دولت، هم در واحدهای تولیدی و مردم عملی شود.

حسن زاده اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت، همین رفع موانع تولید است که در استان کرمان انجام شد و با هم‌افزایی و با منابع و قوانین موجود مشکلات حل شد. البته تا ایده‌آل فاصله زیادی است و باید بیشتر کار کنیم.

وی تصریح کرد: نگاه دانش‌بنیان، صادرات خدمات فنی و مهندسی و تولید محتوای صادراتی در واقع تحقق اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی است. در خانه نیز اقتصاد مقاومتی باید از مدیریت خرید تا خلاقیت را شامل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک تفکر است که جز این راهی نداریم و باید با این مدل کار کنیم و خداوند نیز کمک می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha