• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409709
  • خبرنگار : 71489

علی نیکزاد: دولتم را «دولت مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم

علی نیکزاد: دولتم را «دولت مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: دولت خود را پس از مجاهدت و مراقبت و کار و کرامت «دولت مردم و زمان» نامگذاری می‌کنم.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد عصر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداش یاد و خاطره شهید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: من علی نیکزاد سرباز ولایت و نوکر مردم، فرزند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز و در این زمان آمده‌ام تا نه از سر تکلیف بلکه برحسب وظیفه هر آنچه در طول سال‌های عمر خدمتی‌ام در کشکول تجربه اندوخته‌ام در فعل زمان صرف کنم.

وی گفت: من نظریه پرداز نیستم بلکه  مهندس عمران و آبادانی هستم و با ارقام و آمار و هندسه و واقعیات و تجربه‌ام در دولت‌ها و مجلس آموخته‌ام که مهندسی حساب شده وقتی در زمانِ دقیق اجرا شود، نتیجه هرچه باشد، درست خواهد بود؛ چه در توسعه و پیشرفت، چه در ثُبات اقتصادی و چه در ارتباط با دنیا و از همه مهمتر در عدالت اجتماعی؛ اینها همه بستری است که باید با شناخت و تدبیر میسر شود نه با شعار؛ مهندسی نرم در تعامل با مردم و مهندسی سخت در برخورد با فساد و همچنین مهندسی معکوس  در مواجهه با بحرانِ معیشت و رفع تحریمها در کمترین زمان و نیز معماری خردمندانهی بنای امنیت منطقه را باکشورهای دوست و همسایه استوار کنم.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: آمده‌ام بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۱۶.۵ میلیون ایرانی با عمل واژه‌سازی کنم، نه با حروف و برای صرفه‌جویی در زمان با اعتراف به ندانستنِ آنچه نمی‌دانم به جای داشتن توهم دانای کل و سپردن امور تخصصی به متخصصین زبده و توجه واقعی به توانمندی بخش خصوصی وطن‌دوست و احیای دوباره شایسته سالاری به جای فامیل‌سالاری، خصوصی‌سازی به جای خصوصی‌بازی و حقیقت به جای هیاهو دولت خود را به پشتوانه رای مردم آسیبدیده از گردنکشی‌های جناحی، برقرار کنم.

نیکزاد اظهار کرد: در این دورانِ عیانِ بی‌حاجت به بیان، با احترام به تمامیِ دولتها رویکرد دولت پیشنهادی من این است که دولتمرد باید به جای پرسشگری ومقصریابی پاسخگویی و پذیرش را سرلوحه کار خود قرار دهد و اِعمال سلیقه‌ها را حقیقتاً به زباله‌دانِ تاریخ بسپارد؛ در این دولت تنها مسئله‌ای که مهندسی نخواهد داشت، پاسخگویی دولت به ملت است‌. با این تفاسیر، دولت را پس از مجاهدت و مراقبت و کار  کرامت، «دولتِ مردم و زمان» نامگذاری مینمایم.

وی ادامه داد: امضای برجام‌ها وقتی زیبا می‌شود که هر داد به طرف مقابل، سِتَدی متقابل داشته باشد؛ امضای برجام‌ها وقتی زیبا می‌شود که جوان ایرانی سودای مهاجرت در سر نداشته باشد؛ هر گفت‌وگوی عزتمندانه‌ای که از آلام مردم بکاهد، با آغوش بازِ دولتِ مردم و زمان روبرو خواهد شد، بِدون اعتنا به اخمها و لبخندها. دولتِ مردم و زمان هرگز قیّمِ مردم نبوده و مردم را نیز به چشم مددجو نخواهد دید و دیپلماسیِ حکمت، عزت و مصلحت را فقط در تامین منافع ملی می‌بیند نه منافعِ مِیلی.

این داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: زنِ الگوی سوم در منطق ما فرصت است نه تهدید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha