• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403031409702
  • خبرنگار : 71489

عزیزی: راه دولت مردمی را با توان مضاعف دنبال خواهیم کرد

عزیزی: راه دولت مردمی را با توان مضاعف دنبال خواهیم کرد

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شعارهای دولت ما شعارهای انقلاب اسلامی است که با همت شهید جمهور به گفتمان ملت تبدیل شده است. در حماسه تاریخی تشییع سیدالشهدای خدمت عهد مردم با دولت مردمی امضا شد؛ این راه را با توان مضاعف دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم عزیزی عصر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه اساس و بنیان پیشرفت توأم با عدالت و خدمت است، اظهار کرد: دولت ما «دولت امتداد گفتمان شهید جمهور، اقتصاد قوی برای ملت قوی و با کرامت» است. از مهمترین امور امتداد خدمات دولت مردمی است.

وی افزود: دولت من دولتی مبتنی بر اطلاعات دقیق و کارشناسی براساس برنامه هفتم پیشرفت و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و فرصت ها بر پایه گفتمان انقلاب اسلامی و پیشبرد عملیاتی راهبردهای تاریخی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران و تداوم علم و پژوهش و اقتصاد قوی و معنویت و اخلاق و عدالت و مبارزه با فساد، خودکفایی و استقلال، حکمت و عزت و مصلحت در سیاست خارجی به سبک زندگی اسلامی است.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه جوانان موتور محرک و پیشران انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: با همت نخبگان جوان و تقسیم کار و توزیع نقش بین آنان، جهش تولید با مشارکت مردم را به حول و قوه الهی اجرایی خواهیم کرد. شعار دولت ما، شعارهای انقلاب اسلامی است که توسط حضرت امام (ره) و رهبری عزیز و با همت شهید جمهور و دولت مردمی تبدیل به گفتمان ملت گردیده است و در حماسه تشیع تاریخی سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و یاران با وفایش توسط ملت امضا گردید، تعهد می‌دهم این راه را با توان مضاعف پیگیری خواهیم کرد.

عزیزی با بیان اینکه همدلی و هم افزایی و تجمیع ظرفیت های جبهه انقلاب امتداد دولت را رقم خواهد زد، ادامه داد: نباید کارهای ناتمام دولت در این فرصت تاریخی زمین بماند. برای امتداد دولت با خستگی ناپذیری، کارآزمودگی و اعتقاد به مبانی انقلاب، پیش‌برندگی، ایثار و فداکاری با همراهی ملت وفادار و با ایمان و امیدوار و احیای سرمایه اجتماعی حماسه پیشرفت و خدمت شکل خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: با استفاده از تجربه چندین ساله حضور به عنوان حقوقدان در شورای نگهبان و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت به عنوان عمل به تکلیف و براساس حجت شرعی به میدان آمده ام و اطمینان دارم انقلاب اداری، کارآفرینی و اشتغال و دلار زدایی از اقتصاد ایران، کم کردن فاصله طبقاتی، کمک به اقشار آسیب پذیر اجتماعی، پیشبرد اهداف جبهه مقاومت اسلامی و بستر سازی برای تمدن نوین اسلامی بر پایه نظریه تمدنی امام و رهبری و فتح مرزهای دانش و تقویت بینه دفاعی، امنیتی و نظامی و پایبندی اعتقادی و عملی به شعارهای انقلاب، کشور و ملت در قله پیشرفت و سرافرازی قرار گرفته و خدمت به مردم معنا می‌یابد.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم هر آنچه منویات رهبر حکیم انقلاب برای تشکیل دولت فعال، پرتلاش و خستگی ناپذیر است را برای تحقق شعارهای انقلاب نصب العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha