• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031409517
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات رهبری در مراسم 14 خرداد

حدادی: رئیس‌جمهور خادم ملت باشد/ اخلاق‌مداری پیروز انتخابات است

حدادی: رئیس‌جمهور خادم ملت باشد/ اخلاق‌مداری پیروز انتخابات است

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ‌گاه تخریب در رقابت‌های انتخاباتی نتیجه نداده و کاندیداها باید بدانند که همواره اخلاق‌مداری پیروز انتخابات بوده است.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام ( ره)، بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات امروز خود تاکیدی بر موضوع مهم انتخابات داشتند. اولین مولفه مهم در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری است. بعد از حادثه شهادت رییس جمهور مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه ای بزرگ آفریدند. حضور باشکوه در انتخابات نیز تکمیل کننده این حماسه است. این نکته در مقابله با دشمنان بسیار مهم بوده و می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی اظهار کرد: انتخاب یک رئیس جمهور که با اقتدار و افتخار راه شهید رئیسی را ادامه دهد موضوع مهمی است. رئیس جمهوری بایدی انتخاب شود که برای ملت خادم باشد. امروز تاکید حضرت آقا نیز بر این بود که خدمت به مردم ارزش مهم و اساسی است. بعد مشارکت حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح می‌تواند در پیشرفت نظام اسلامی بسیار موثر واقع شود.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهوری که قوی باشد و در خدمت مردم باشد خیلی مهم است. رئیس جمهور منتخب باید در تراز انقلاب اسلامی باشد. تاکید حضرت آقا امروز بر این بود که  در رقابت های انتخاباتی نامزدها اخلاق مداری داشته باشند و از تهمت و لجن پراکنی بپرهیزند. آن‌چه که امروز در سطح ملی باید به آن توجه شود آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: رعایت کامل اخلاق در رقابت های انتخاباتی موضوع مهمی است. ان شالله در هشتم تیرماه شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم. حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است. کاندیداها نیز باید اخلاق را رعایت کنند. هیچ گاه تخریب نتوانسته نامزدها را به نتیجه برساند. همواره در پیروزی انتخاباتی نیز اخلاق موثر بوده است. هیچ گاه تخریب پاسخگو نبوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha