• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403031409498
  • خبرنگار : 71560

با اشاره به بیانات رهبری در مراسم 14 خرداد

بیاتی: همه باید دست به دست هم دهند تا مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم

بیاتی: همه باید دست به دست هم دهند تا مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر کاندیدایی که در فضای رقابت های انتخاباتی دست به تخریب دیگری بزند، در اصل کشور را تخریب کرده است.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام ( ره)، بیان کرد: رهبر انقلاب خیلی به جا و درست فرمودند که رژیم صهیونیستی در حال سپری کردن روزهای آخر عمر خود است. عملیات طوفان الاقصی نیز ضربه سختی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد. رهبر انقلاب از زبان خود مورخ اسرائیلی بیان کردند که رژیم صهیونیستی در حال کشیدن نفس های آخر خود است.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید کردند که آمریکا بالاخره ناچار می شود تا دست از حمایت رژیم صهیونیستی بردارد. از سوی دیگر رهبر انقلاب به جایگاه رئیس جمهور اشاره کردند که جایگاه بالایی داشت و حضور باشکوه مردم در مراسم بدرقه شهدای خدمت را نشان بر حقانیت شهید رئیسی دانستند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:  از سوی دیگر رهبر انقلاب توصیه به جا و درستی باتوجه به شرایط فعلی کشور نسبت به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری داشتند. رهبری تاکید داشتند که کاندیداها از تخریب و بی اخلاقی پرهیز کنند. هرکسی دست به تخریب دیگری بزند در سطح کلان در اصل کشور را تخریب کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تعداد کاندیداها نیز روز به روز در حال افزایش است. اگر کاندیداها به فرموده رهبر انقلاب جایگاه ریاست جمهوری را جایگاه خدمت درنظر بگیرند، بنده فکر می کنم خیلی از مشکلات حل خواهد شد. کاندیداها نباید برای رسیدن به جایگاه مقدس ریاست جمهوری از کارهای غیر مقدس مانند تخریب و اتهام‌زدن بهره ببرند.

وی افزود: قطعا اگر کاندیدایی مرتکب تخلفی شده باشد مراکز نظارتی مانند شورای نگهبان به آن موضوع رسیدگی خواهند کرد. طرح این موضوعات در فضای رقابتی درست نبوده و منجر به تضعیف نظام می شود. اکنون همه باید کمک کنند تا مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. امروز مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند. همه باید دست به دست هم داده تا مردم در پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha