• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031309144
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

از بازداشت سارق ساختمان‌های نیمه کاره تا کشف گنج‌یاب قاچاق

از بازداشت سارق ساختمان‌های نیمه کاره تا کشف گنج‌یاب قاچاق

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌های جمعی قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره، کشف گنج‌یاب قاچاق و دستگیری متهم فراری مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی کازرون امروز، ۱۳ خردادماه از دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کشف اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اعلام یک فقره سرقت درب و پنجره از یک ساختمان نیمه کاره و در حال ساخت در شهرستان، مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

بیژن بارسالاری تصریح کرد: بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی با رصد تصاویر به دست آمده از سیستم دوربین‌های مداربسته، شخصی را حین سرقت از ساختمان نیمه کاره رویت که پس از استعلام به عمل آمده و اقدامات پلیسی انجام گرفته، این فرد دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بارسالاری در پایان افزود: از همشهریان درخواست داریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری متهم فراری

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری یک متهم فراری در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی در راستای طرح دستگیری محکومین متواری وتحت تعقیب، موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قرار دادند.

لطف‌الله محمدی ادامه داد: در این راستا پیرو حکم جلب احدی از متهمان متواری که به اتهام سرقت و خرید مال مسروقه و سوابق متعدد تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود، با تلاش مأموران پلیس محل اختفا وی در یکی از محله‌های شهرستا اقلید شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم فراری دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

گنج‌یاب قاچاق در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف گنج‌یاب قاچاق و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۲۸ صدرا هنگام گشت‌زنی در یکی از محله‌های شهر شیراز، به یک خودرو ام وی ام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

مهدی قلعه‌بردار افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، یک دستگاه گنج یاب قاچاق به همراه لوازم جانبی آن کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش دستگاه گنج یاب توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال عنوان شده است، گفت: در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha