• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403031308846
  • خبرنگار : 71552

دیدگاه والیبالیست‌ها درباره بازی با ژاپن

دیدگاه والیبالیست‌ها درباره بازی با ژاپن

ملی پوشان والیبال در مورد دیدار با ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها چه گفتند؟

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از سه‌شنبه، ۱۵ خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۳:۵۰ به مصاف ژاپن می‌رود.

صحبت‌های حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی و محمد ولی‌زاده مدافع میانی را پیش از دیدار مقابل ژاپن در ادامه بخوانید.

خانزاده: امیداواریم بهترین نتیجه را بگیریم

حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال قبل از این دیدار گفت:‌ خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. پرواز سختی تا ژاپن داشتیم اما توانستیم ریکاوری کنیم و به زمان ایده‌آل خود برگردیم. اکنون هم با تمریناتی که پشت سر می‌گذاریم امیداوارم بازی خوبی با ژاپن داشته باشیم.

وی در خصوص شناخت از تیم ژاپن افزود: از پارسال با آنها بازی کرده‌ایم و نسبت به تیم شناخت داریم. هر چند که مقابل آنها باختیم اما بازی خوبی با آنها داشتیم. از آنالیز بازی استفاده می‌کنیم تا بازی را به نحو احسن به پایان برسانیم و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ولیزاده: بازی برابر ژاپن سخت است

محمد ولیزاده مدافع میانی تیم ملی والیبال نیز قبل از دیدار با ژاپن گفت: روند تیم با تمریناتی که داشتیم رو به رشد است و امیدواریم که همین شرایط را ادامه دهیم و برای بازی با ژاپن آماده شویم. با شرایطی و تمریناتی که داریم امیدوارم که در هفته دوم خود را نشان دهیم و با کسب نتایج خوبی همراه باشد.

وی در ادامه گفت: بازی با ژاپن سخت است چون آنها به تیم‌های تراز اول رسیده‌اند. بازی مقابل این تیم همیشه سخت است اما امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

محمد بربست: خوشحالی‌ام را با پائز تقسیم کردم

محمد بربست قطر پاسور تیم ملی هم در مورد شرایط تیم ملی گفت: تمرینات را به طور مداوم پیگیری می‌کنیم و امیدوارم در چهار مسابقه پیش رو پیروز شویم.

او در مورد کسب امتیاز مقابل کوبا و بغل گرفتن پائز گرفت: پوئن خیلی مهمی بود و آقای پائز هم با من خوشحالی کرد و با هم خوشحالی را تقسیم کردیم.

او در مورد اولین حضورش در تیم ملی والیبال بیان کرد: برای اولین سال است که در اردوی بزرگسالان هستم و تجربه خوبی مخصوصا از بزرگترهای تیم مخصوصا آقای عبادی‌پور و وادی به دست آورده‌ام.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۴ ۰۸:۱۷

یکی از کلیدی ترین وضعییت برای نتیجه گیری در والیبال داشتن سرعت بعلاوه دقت در عملکرد بازیکنان تیمها میباشد .انشالله که تیم ایران هم از این وضعییت در تمام بازیها بهره مند شود.