• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031208410
  • خبرنگار : 71576

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم/ فدراسیون دوست داشت استقلال دوم شود

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم/ فدراسیون دوست داشت استقلال دوم شود

مربی دروازه‌بان‌های استقلال پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال به شدت از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان و از دست رفتن عنوان قهرمانی گفت: امسال استقلال را نایب قهرمان کردند. فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران دوست داشتند استقلال دوم شود و تمام برنامه این بود که ما جام نگیریم. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما پیش خدا همه چیز معلوم است. این جام برای ما بود و نباید حق هواداران ما اینگونه خورده می‌شد. ما جام کثیف به خانه و باشگاه نمی‌بریم.

او ادامه داد: واقعا حق ما را خوردند. این جام‌های کثیف در خانه و باشگاه ما جای ندارند. ۳۰ هفته حق ما را خوردند و همین امروز هم گل آفساید زدند. بازیکنان ما تا اینجا مردانه جنگیدند. از اول فصل یکسری آدم‌هایی که از فوتبال سر در نمی‌آورند باشگاه را نابود کردند.

غلامپور همچنین گفت: این مساله بستگی به وجدان داوران دارد. در حق ما اجحاف کردند. اعتراض می‌کنیم اما به جایی نمی‌رسد.

او درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش هم گفت: ما همه از سید حسین راضی هستیم. سال قبل هجمه زیادی روی او بود اما او بهترین دروازه‌بان ایران است و امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه ملی داشته باشند و رنگی نگاه نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۲ ۲۳:۳۳

ما خودمان از فرصتی که داشتیم استفاده نکردیم و دل بستیم به تیم های شمس آذر و مس ... بجای عذرخواهی از هوداران فقط دنباله بهانه جویی هستین ... فقط فرهاد مجیدی با دست خالی و تک و تنها تیم را قهرمان کرد بدون حرف و حدیث و بهانه از زمین زمان

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۰۹:۲۶

چقدر خوبه که خود آقای غلامپور نیز اعتراف می کند که فدراسیون میخواست تحت هر شرایطی استقلال دوم شود برای همین هم حق تیم خوب تراکتور را خوردند تا استقلال دوم شود.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۱۰:۱۳

آقا اگر فدرراسیون تصمیم گرفته به هر علتی یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس را قهرمان و اون یکی را نایب قهرمان کند و تیم های دیگه مثل تراکتور و سپاهان حداکثر بتوانند سوم شوند بنده پیشنهاد می کنم از سال آتی الکی این همه هزینه بابت برگزاری مسابقات نکنند و بین تیم های استقلال و پرسپولیس برای جام قهرمانی شیر و خط بندازند.