• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403031208326
  • منبع : نمایندگی خوزستان

با حضور وزیر بهداشت؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان در سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان، ۱۵ پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعتباری در حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، در سفر بهرام عین‌اللهی به ماهشهر که امروز (۱۲ خردادماه) انجام شد، بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید.

بخش‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، بخش‌های جراحی زنان، اورژانس زنان و درمانگاه عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی، خانه‌های بهداشت مویلحه علیا رامشیر، صالح داود شوش، ام البنین (ع) و امام حسین (ع) و سویسی صالح شهرستان کارون و تامین تجهیزات پزشکی و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه دیگر پروژه‌هایی بودند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر پروژه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شدند.

این بیمارستان با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر ساخته شده است. بخش‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز نیز با ۳۰ تخت و اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده‌اند.

بخش‌های جراحی و اورژانس زنان بیمارستان علامه کرمی اهواز با ۵۰ تخت و درمانگاه عمومی بیمارستان با مساحت ۲۹۰ متر مربع و مجموعا اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده‌اند. مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه با مساحت ۷۰۴ متر مربع و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

تجهیزات پزشکی هم با اعتبار ۱۳۲۲ میلیارد ریال و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی تامین با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه تامین شده‌اند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha