• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031208277
  • خبرنگار : 50187

در شورای آموزش و پرورش استان کرمان تاکید شد

تاکید بر ابتکار و توجه به ذائقه مخاطب در برنامه‌های اوقات فراغت

تاکید بر ابتکار و توجه به ذائقه مخاطب در برنامه‌های اوقات فراغت

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: همه باید پای کار بیایند و طرحی متفاوت و نو برای اوقات‌فراغت دانش‌آموزان در تابستان داشته باشیم.

محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز ۱۲ خردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: سپاه و آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان اقدام می‌کنند و این در حالی است که سایر دستگاه‌ها هم خدماتی را به بچه‌ها ارائه می‌دهند و برنامه‌های خوبی برای اوقات‌ فراغت دارند.

وی افزود: همه باید پای کار بیایند و طرحی متفاوت و نو برای اوقات ‌فراغت دانش‌آموزان در تابستان داشته باشیم، زیرا بعضی از بچه‌ها به‌خاطر هزینه‌ها و یا کیفیت نامطلوب برنامه‌ها در کلاس‌های اوقات ‌فراغت شرکت نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: باید مخاطب‌شناسی و ذائقه نسل جدید را در برنامه‌ریزی اوقات ‌فراغت مدنظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان بر دو مؤلفه «هنر و ابتکار» تاکید دارند، افزود: شاهد برگزای برنامه‌های تکراری هستیم و باید خُرده‌برنامه‌ها با نگاه دانش‌آموزی دیده شود.

جلالی خواستار توجه به مناسبت‌های مختلف مانند محرم و ایام عزاداری امام حسین (علیه السلام) در برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان شد و گفت: برنامه‌های اوقات‌ فراغت باید در شوراهای مختلف مطرح شود، زیرا موضوع بسیار مهمی است.

وی تصریح کرد: همه ظرفیت‌های استان باید پای کار بیایند تا اوقات ‌فراغت بچه‌ها را غنی‌سازی و باید بتوانیم بچه‌ها را جذب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: پذیرش زائران شهید حاج قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی انجام می‌شود و از آموزش و پرورش می‌خواهیم در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها ظرفیت‌هایش را برای اسکان مهمانان پای‌کار بیاورد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این جلسه گفت: اواقت ‌فراغت دانش‌آموزان خیلی مهم است و بنگاه‌های اقتصادی باید در این زمینه کمک دهند.

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت باید به نحوی برگزار شود که تعداد بیشتری از دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گیرند و دستگاه‌ها با هم ارتباط داشته باشند تا امکانات به صورت عادلانه بین افراد توزیع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha