• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403031208082
  • خبرنگار : 71588

زخمی شدن ۲ سرباز صهیونیست توسط تک‌تیراندازهای گردان‌های القسام

زخمی شدن ۲ سرباز صهیونیست توسط تک‌تیراندازهای گردان‌های القسام

گردان‌های القسام اعلام کرد ۲ سرباز اسرائیلی توسط تک تیراندازهای این گردان در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته شدند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲ سرباز اسرائیلی توسط تک تیراندازهای ما به‌طور مستقیم در اطراف میدان «الشیخ زاید» واقع در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته شدند.

گردان‌های القدس نیز اعلام کرد یک خودروی اسرائیلی را با یک بمب بشکه‌ای قوی در محور پیشروی در مجاورت منطقه ام رائد در شرق رفح منفجر کرد.

این سازمان افزود که با رگبار گلوله‌های خمپاره سربازان و خودروهای اشغالگر را که به جنوب اردوگاه یبنا در رفح نفوذ کرده بودند، بمباران کرد.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، منابع خبری اعلام کردند که «عبدالقادر السرحی» کودک ۱۳ ساله فلسطینی در نتیجه گرسنگی و محاصره در بیمارستان «شهداء الاقصی» واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

منابع پزشکی اعلام کردند آمار شهدا درنتیجه سوء تغذیه و گرسنگی و قحطی در نوار غزه به ۳۷ تن رسیده و تلفات اعلام‌شده منعکس‌کننده آمار مربوط به بیمارستان‌ها است و ده‌ها نفر در سکوت درنتیجه قحطی جان خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند خود را به بیمارستان‌ها برسانند.

دفتر رسانه‌ای دولتی غزه نیز اعلام کرد: به قحطی واقعی در شمال نوار غزه نزدیک می‌شویم.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی در جبالیا مرتکب جنایت‌هایی شدند و کادرهای امدادرسان به بیرون کشیدن پیکر شهدا از زیر آوارها ادامه می‌دهند.

وضعیت انسانی در شمال غزه در حال بدتر شدن است و پس از هدف قرار دادن مراکز آوارگان، آنها بدون سرپناه شدند.

منابع خبری از شهادت بیش از ۷۰ تن طی ۲۴ ساعت اخیر خبر دادند.

منابع اعلام کردند: ما در حال نزدیک شدن به قحطی واقعی در شمال نوار غزه هستیم و مردم نمی‌توانند چیزی برای امرار معاش پیدا کنند. هرگونه توافقی که شامل باز کردن تمام گذرگاه‌های نوار غزه نباشد ناقص است و فاجعه و بحران ساکنان این باریکه را وخیم‌تر می‌کند و هیچ جایگزینی برای باز کردن تمام گذرگاه‌های نوار غزه و ورود دست‌کم ۱۰۰۰ کامیون حامل کمک در روز وجود ندارد.

منابع خبری همچنین از شهادت «علا الدحدوح» خبرنگار فلسطینی درپی هدف قرار دادن منزل وی در خیابان «الجلاء» در شهر غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم اشغالگر نیز در حال شلیک به سمت مناطق شمال «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha