• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403031207564
  • خبرنگار : 50046

کلیک بیجا، کلاهبرداری ۲ میلیاردی را در بجنورد رقم زد!

کلیک بیجا، کلاهبرداری ۲ میلیاردی را در بجنورد رقم زد!

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از عودت دو میلیارد ریال وجه نقد که به صورت اینترنتی کلاهبرداری شده بود به حساب مالباخته خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه شکایتی مبنی بر اینکه لینک جعلی با عنوان سامانه ثنا برای او ارسال و بعد از نصب نرم افزار موجودی حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس فتا استان با تلاش مستمر و بی وقفه خود و همچنین همکاری مستمر مالباخته، حساب بانکی که مبلغ به آن واریز شده است را مسدود کردند، افزود: با تلاش صورت گرفته مبلغ دو میلیارد ریال که از حساب مالباخته برداشت شده بود به حسابش عودت داده شد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه پل ارتباطی ۰۹۶۳۸۰ به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان است، خاطر نشان کرد: کلاهبرداران در قالب پیامک و ارسال لینکهای جعلی به حساب کاربری شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آنها می کنند، بنابراین انتظار می رود تا شهروندان در این رابطه هوشیار بوده و در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های سایبری اعلام کنند.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در گالن های آب!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی نیز در ادامه از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری قاچاقچی طی یک عملیات در فاروج خبر داد.

سرهنگ محمد قدرتی گفت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با همکاری پلیس شهرستان فاروج، موفق به شناسایی یک نفر قاچاقچی در شهر فاروج شدند و برای بررسی موضوع به این شخص دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از هماهنگی قضائی خودروی متهم بازرسی و مقدار ۵۵ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای در گالن های آب جاساز شده بود از خودروی این شخص کشف و متهم بازداشت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha