• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031107269
  • خبرنگار : 50187

معاون سپاه ثارالله خبر داد

برگزاری اردوی جهادی پزشکی ۶ روزه «شهدای خدمت» در جنوب کرمان

برگزاری اردوی جهادی پزشکی ۶ روزه «شهدای خدمت» در جنوب کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اردوی جهادی، تخصصی، آموزشی، بهداشتی و درمانی شهدای خدمت به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از ۱۳ تا ۱۸ خردادماه‌ جاری در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان کهنوج برگزار می‌شود. 

احمد مرادی‌زاده امروز، ۱۱ خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام راحل را با شعار «امام وعده‌های صادق» برگزار می‌کنیم، افزود: قرار است به وعده‌هایی بپردازیم که امام دادند و به وقوع پیوست و تبیین و روشنگری را درباره وعده‌های صادق امام در جامعه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان در سطح جامعه یکی از وعده‌های صادق امام راحل بود.

معاون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برنامه‌های متعددی به‌ مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان برگزار می‌شود که اردوی جهادی، تخصصی، آموزشی، بهداشتی و درمانی شهدای خدمت یکی از برنامه‌هاست که طی ۶ روز از ۱۳ تا ۱۸ خردادماه‌جاری در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان کهنوج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اردوی جهادی، تخصصی، آموزشی، بهداشتی و درمانی «شهدای خدمت» با مشارکت خیران، بسیج جامعه پزشکی، مرکز نیکوکاری رضوان و دانشگاه‌های علوم پزشکی جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، مرادی‌زده اظهار کرد: نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق جنوبی کشور از جمله در استان‌های کرمان، سیستان‌ و بلوچستان و هرمزگان برای شناسایی افراد نیازمند به خدمات اردوی جهادی اقدام می‌کنند و این افراد توسط پایگاه‌های بسیج و شبکه بهداشت معرفی می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حاشیه این اردوی جهادی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متعددی از جمله در زمینه کسب‌وکار و مشاغل خانگی انجام می‌شود و برآورد می‌کنیم به بیش از ۲۰ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha