• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031007130
  • خبرنگار : 50441

جام آزادگان

یزدی‌ها در دو قدمی لیگ برتر

یزدی‌ها در دو قدمی لیگ برتر

ایسنا/فارس نماینده استان یزد با برتری قاطع مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها در منطقه صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

حساس‌ترین دیدار هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور پنجشنبه شب در شهر یزد برگزار شد؛ دیداری تعیین‌کننده در سرنوشت تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر که بین چادرملو اردکان و فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد.

بازیکنان چادرملو را حجت صدقی، محمد بختیاری، سیدمحمدرضا حسینی، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فر، علی طاهران، رضا محمودآبادی، هادی حبیبی‌نژاد، محمد بلبلی، علی خدادادی و سیدعلی یحیی‌زاده تشکیل می‌دادند.

در ترکیب فجر هم علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، میثم مرادی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، محمدرضا فلاحیان، سعید زارع، مهدی شریفی و محسن سیفی از ابتدا به میدان آمدند.

بیژن حیدری داور لیگ برتری قضاوت این رقابت مهم را بر عهده داشت و میرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و حسین امیدی نیز او را در امر قضاوت یاری می‌کردند. ناظر بازی هم اسماعیل صفیری بود.

بازی در نیمه اول بسیار محتاطانه از سوی دو تیم دنبال شد اما در دقیقه ۱۸ نیمه دوم، میزبان به گل رسید. علی طاهران بازیکن تیم چادرملو توانست یکی از مهمترین گل‌های فصل را وارد دروازه فجرسپاسی کند.

فجر در ادامه در صدد جبران گل خورده برآمد اما شش دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کرد که زننده این گل، سیدعلی یحیی زاده بود.

تلاش زردپوشان شیرازی برای جبران این دو گل بی‌نتیجه بود و در عوض این میزبان بود که در وقت‌های تلف شده توسط امیرحسین خدامرادی به گل سوم هم دست یافت و با پیروزی قاطع در این دیدار ۶ امتیازی بالاتر از فجر سپاسی در رتبه دوم و منطقه صعود قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حالا در دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها سرنوشت صعود در اختیار تیم چادر ملوی اردکان است و این تیم با پیروزی در دو بازی باقیمانده می‌تواند برای نخستین بار به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha