• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022820326
  • خبرنگار : 71460

انتقاد بالاک از دعوت نشدن هوملس برای یورو

انتقاد بالاک از دعوت نشدن هوملس برای یورو

ستاره سابق مانشافت از دعوت نشدن هوملس و گورتزکا به تیم ملی کشورش برای یورو انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، میشائیل بالاک، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، متس هوملس را بزرگترین غایب تیم ملی آلمان برای یورو دانست و به انتقاد از عدم دعوت از این بازیکن پرداخت.

بالاک با انتقاد از عدم دعوت متس هوملس به تیم ملی آلمان برای حضور در یورو به اسکای گفت: هوملس باید برای یورو دعوت می شد. هم او و هم لئون گورتزکا باید دعوت می‌شدند. این دو بازیکن تجربه بالایی دارند و حضورشان در کنار بازیکنان شرایط توازن در تیم ایجاد می‌کرد. حتی اگر بنا بود از این بازیکنان استفاده نشود بهتر بود آنها به عنوان ذخیره‌های طلایی راهی یورو می‌شدند.

یولیان ناگلزمان درباره عدم دعوت از این بازیکنان برای یورو گفت: من با هر دوی آنها گفت‌وگوهای طولانی داشتم. تصمیم راحتی نبود. در نهایت، من به عنوان سرمربی، باید در راستای منافع تیم تصمیم بگیرم. هر بازیکنی شخصیت و ویژگی‌های خود را دارد. در نهایت، وظیفه من این است که آنهایی را که در راستای اهداف تاکتیکی هستند به یورو ببرم.

ناگلزمان چه بازیکنانی را برای یورو دعوت کرد؟

دروازه‌بان: الیور باومن (هوفنهایم)، الکس نوبل (اشتوتگارت)، مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، مارک آندره ترشتگن (بارسلونا).

مدافعان: والدمار آنتون (اشتوتگارت)، بنجامینن هنریکس (لایپزیش)، جاشوا کیمیش (بایرن مونیخ)، رابین کخ (فرانکفورت) ماکسیمیلیان میتلشتات (اشتوتگارت)، دیوید راوم (لایپزیش)، آنتونیو رودیگر (رئال مادرید)، نیکو شلاتربک (دورتموند)، جاناتان تاه (بایرلورکوزن). 

هابک ها: روبرت آندریچ (بایر لورکوزن)، کریس فوریچ (اشتوتگارت)، پاسکال گراس (برایتون)، ایلکای گوندوغان (بارسلونا)، تونی کروس (رئال مادرید)، جمال موسیالا (بایرن مونیخ)، الکساندر پاولوویچ (بایرن مونیخ)، لروی سانه (بایرن مونیخ)، فلوریان ویرتس (بایر لورکوزن). 

مهاجمان: ماکسیمیلیان بیر (هوفنهایم)، نیکولاس فولکروگ (دورتموند)، کای هاورتز (آرسنال)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، دنیز اوندا (اشتوتگارت).

آلمان در اولین دیدار رقابت های یورو ۲۰۲۴ باید در ورزشگاه آلیانتس آرنا به دیدار تیم ملی اسکاتلند برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۸ ۲۰:۴۴

یکی از دروازه بان ها رو حذف میکردی هوملس رو میبردی چهارتا دروازه بان میخای؟