«مهدی فعالی» در این باره گفت: از سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.
وی افزود: برنامههایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانهها باید مورد رسیدگی قرار میگرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن میتوان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در دو سال گذشته اتوبوسهای جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوسها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.
فعالی در پایان افزود: در سال ۱۴۰۰ میانگین عمر اتوبوسها ۱۳/۵ سال بود که تا سال ۱۴۰۲ باید به ۱۵/۵ سال افزایش پیدا میکرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوسها را با توجه به نوسازی و بازسازی به ۱۲ سال کاهش دهیم.
انتهای پیام
نظرات