• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011909548
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار مطرح کرد:

خودکفایی در حوزه تولید برق سیستان و بلوچستان

خودکفایی در حوزه تولید برق سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در استان انجام شده به طوری که در حوزه تولید برق توانسته ایم در سیستان و بلوچستان به خودکفایی برسیم.

محمد کرمی امروز یکشنبه در نشست تبیین برنامه های اقتصادی سال که با حضور جمعی از فعالین اقتصادی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: شاهدیم که امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی قرار دارد و تلاش می‌کند منطقه را تحت کنترل خود درآورد.

وی افزود: صهیونیست ها سال‌ها برای ایجاد اختلاف در منطقه بین مسلمانان تلاش می‌کند که البته هر بار شکستی سخت تر از گذشته را تجربه کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شاهدیم که جوانان فلسطینی سال‌هاست که در محاصره به سر می‌برند اما در این محدودیت ها توانسته‌اند تا حد زیادی به خودکفایی برسند.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده به طوری که در حوزه تولید برق توانسته ایم در استان به خودکفایی برسیم.

کرمی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی موجود در سیستان و بلوچستان بی‌نظیر است که در این راستا کریدورهای ارتباطی برای استفاده از ظرفیت مرز فعال شده است.

وی اذعان کرد: در حوزه صادرات و واردات شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم شهرک های تولیدی مشترکی با پاکستان طراحی شده است تا بتوانیم از بازار بی نظیر پاکستان استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اقتصاد باید بر پایه تولید شکل بگیرد، تصریح کرد: مرز برای استان یک فرصت است در همین راستا اولویت صادرات با تولیدات داخل خود استان است.

وی ادامه داد: اقتصاد دیجیتال اهمیت فراوانی دارد که باید این مهم در استان با استفاده از شرکت های دانش بنیان توسعه یابد.

کرمی با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسئول از این ظرفیت های استان استفاده کنیم، گفت: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha