• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121006971
  • خبرنگار : 71951

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک:

۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار آرای مردم قرچک را جمع آوری می‌کنند

۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار آرای مردم قرچک را جمع آوری می‌کنند

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: در جریان اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آرای مردم قرچک را جمع آوری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک (امروز ۱۰ اسفند) در جریان اجرای طرح رصد و پایش شعب اخذ رأی گفت: در فاصله کمتر از یک روز به آغاز رأی گیری انتخابات، کار رصد و پایش شعب اخذ رأی برای اطمینان از فراهم بودن تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز رأی گیری شعب انجام شد.

 بهروز میری زاده در جریان اجرای طرح رصد و پایش شعب اخذ رأی قرچک که با حضور فخاری رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان و قلندری نماینده استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جریان اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آرای مردم قرچک را جمع آوری می‌کنند که تمامی اقلام مورد نیاز این شعب تأمین شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و شناسایی اعضای شعب، آموزش‌های مستمر و متعدد برای تمامی اعضا از نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه و ... انجام شده و جانمایی افراد برای استقرار در شعب اخذ رأی در روز انتخابات صورت گرفته است که با اجرای طرح پایش و رصد وضعیت حضور اعضا در شعب و جایگزینی افراد احتمالی مشخص شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک با اشاره این که بیش از ۴ هزار نفر در جریان برگزاری انتخابات یازدهم اسفند اجرای انتخابات را بر عهده دارند، اظهار کرد: تمامی مراحل انتخابات، توسط مردم و با نظارت آنان انجام می‌شود و ستاد انتخابات به عنوان پشتیبانی کننده، شرایط برگزاری انتخابات سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم را بر اساس راهبردهای ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha