• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403070504234
  • خبرنگار : 71951

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

ایسنا/تهران مراسم شبی با شاهدان و تجمع رزمندگان دفاع مقدس در محل اعزام رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شهرستان پیشوا برگزار شد.

سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در شامگاه ۵ مهرماه گفت: در ۸ سال دفاع مقدس و با کمترین امکانات و تجهیزات رزمندگان به ندای رهبر خود لبک گفتند و با عزت و افتخار از مرز و بوم خود دفاع کردند.

سردار ولی زاده افزود: رزمندگان ما در این ۸ سال اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست دشمن برسد و با غیرت جلوی رژیم بعثی عراق ایستادند.

این مسئول نظامی تصریح کرذ: دشمنان تمام تلاش خود را در جنگ تحمیلی بکار بستند تا شجره طیبه و درخت تناور انقلاب که مردم ایران در سایه آن تکیه کردند را از نابود کنند.

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

وی افزود: با پیروز ی انقلاب اسلامی دشمنان با صف آرایی های متعدد از جمله مستکبران عالم با شگردهای مختلف از جمله ترور، کودتاه، جاسوسی، فتنه ها، تحریم ها و شکنجه ها نتوانستند، برنامه های شوم و پلید خود را اجرا کنند.

سردار ولی زاده از تبین جهاد ۸ سال دفاع مقدس گفت: نسل جوان با تبین رزمندگان دفاع مقدس می توانند الگوه و درس درست را از راه شهیدان بگیرند و را درست را در زندگی خود انتخاب کنند.

این مسئول نظامی بیان کرد: امروز با گواه رزمندگان برای بعضی از تجهیزات نظامی در جنگ مشکل داشتیم و دشمن تمام تلاش خود را کرد تا ما تجهیزات نظامی را وارد کشور نکنیم و امروز ما با تمام توان به تجهیزات نظامی رسیدیم و کشور ما دیگر نیاز به ابرقدرت های جهان ندارد و با دستان همین فرزندان کشور بومی ساخته شد ه است و ما شاهد رشد نظامی در کشور هستیم.

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

سردار ولی زاده شناخت راه شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: رزمندگان و جانبازان با روایتگری سیره و راه شهدا را تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل های بعد بیان می کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار، اخلاص، غیرت و از خودگذشتگی از وطن خود دفاع کردند، بیان کرد: سراسر زندگی شهدا درس است و وظیفه ما فرهنگ سازی برای نسل های آینده است.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: روایتگری از ابتدای انقلاب تا دفاع مقدس جزء وظایف اصلی امروز ما است.

سردار ولی زاده در پایان تصریح کرد: اصلی ترین هدف دشمن در این ۸ سال این بود که بخش هایی از سرزمین ما را جدا کنند و بزرگترین هدف انقلاب اسلامی را از بین ببرنند.

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

سعید عبدی یکی از رزمنگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: معنویت و نیت خدایی که شهدا در جنگ تحمیلی داشتند که ۹۰ درصد وصیت نامه های شهدا، مردم را به یاری به ولی فقیه زمان دعوت می کنند.

برادر شهید ۸ سال دفاع مقدس ادامه داد: امروز هم در جنگ نرم هستیم و باید بدانیم در کدام قسمت ایستاده ایم و سفارش من به مردم دیار ۱۵ خرداد این است که با جهاد تبیین فضای مجازی که در دست نوجوانان و جوانان است، کنترل کنند که متاسفانه دشمن در این جنگ نرم خانواده های ما را نشانه گرفته است.

مراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شدمراسم «شبی با شاهدان» در پیشوا برگزار شد

مهدی خانی یکی دیگر از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: در زمان جنگ تحمیلی با دستان خالی رزمندگان و شهدا به عرفان عملی رسیدند، آیات قرآن را تفسر و به عشق الی الله رسیدند و با شجاعت در جنگ یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن خبیث ندادند.

خانی رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا با عظمی راسخ و معنوی در جبهه ها حضور داشتند و باید در طول سال و با خاطره گویی راه شهدا ادامه یابد که چگونه در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

این رزمنده در پایان تصریح کرد: باید روحیه جهادی و شهادت طلبی شهدا بیشتر تبیین شود که اگر این روحیه بین جوانان و نوجانان ما باشد هیچگاه جامعه دچار تزلزل نمی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha