• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402120704230
  • منبع : شهرداری تهران

نظری در بازدید از مناطق شمالی تهران؛

رصد مستمر معابر اصلی به منظور تسهیل تردد شهروندان/ برف‌تکانی از درختان شهر انجام می‌شود

رصد مستمر معابر اصلی به منظور تسهیل تردد شهروندان/ برف‌تکانی از درختان شهر انجام می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی در مناطق شمالی پایتخت بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران صبح امروز دوشنبه  از روند خدمات رسانی و برف روبی در مناطق شمالی و پربارش پایتخت بازدید و با بیان اینکه در چند روز گذشته در مناطق شمالی شاهد بارش برف هستیم و نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند، گفت: وضعیت معابر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک و نیروهای خدمات شهری رصد می شود تا در صورت بروز مشکلی در هر نقطه‌ای از شهر تهران سریعا اقدام به پاکسازی، برف روبی، شن پاشی و روان سازی معابر کنند.

نظری در ادامه افزود: هیچ مشکلی در خصوص تردد وسایط نقلیه گزارش نشده و تردد در معابر و بزرگراه‌ها روان ‌است و در خصوص آبگرفتگی نیز تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر و بزرگراه‌های محدوده مناطق شمالی و برف گیر و شارژ مجدد مخازن شن و نمک ستادهای برف روبی، نیروهای خدمات شهری در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: بدین منظور ماشین آلات مکانیزه تخصصی و نیمه سنگین، کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، دستگاه های ماشین مکانیزه برف‌روبی، بابکت با تیغه برف روب  و... در حال عملیات برف ‌روبی هستند و مخازن و کیسه های شن مخصوص نیز در معابر شارژ کامل می شوند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، به گفته نظری، برف تکانی از درختان شهر تهران نیز توسط نیروهای فضای سبز مناطق ۲۲گانه آغاز شده است و نیروهای فضای سبز نیز در آماده باش کامل هستند تا با تکان دادن درختان در آستانه بهار آسیبی به آنها نرسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha