• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402120704189
  • خبرنگار : 50163

فرماندار ابهر:

حضور در انتخابات سبب ایجاد تحول در کشور می‌شود

حضور در انتخابات سبب ایجاد تحول در کشور می‌شود

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: حضور در انتخابات سبب ایجاد تحول در کشور می‌شود که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید دارند.

احمد ذوالقدر امروز (دوشنبه ۷ اسفندماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با تاکید بر ضرورت رعایت بحث جانبداری نکردن دستگاه‌های اجرایی از کاندیدای خاص، عنوان کرد: این موضوع با دقت در شهرستان رصد می‌شود و در صورت تحقق برخورد انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه در افزایش مشارکت در انتخابات همه ما باید تلاش کنیم، ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری نیز بر این است همه ما در انتخابات تا آنجا که می‌توانیم وقت بگذاریم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه بنا به تعبیر مقام معظم رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و انگیزه‌ ملت قدرت ملی به وجود می‌آورد، اضافه کرد: حضور در انتخابات سبب ایجاد تحول در کشور می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت عده‌ای در فضای مجازی برای تحریف دستاوردهای انقلاب به روش‌های مختلف، عنوان کرد: این امر در حالی است که انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی دارد که باید برای مردم اطلاع‌رسانی شده و جهاد تبیین در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

ذوالقدر با توضیح اینکه علاوه بر حضور پررنگ در انتخابات که وظیفه تک تک ماست مردم باید سعی کنند با مطالعه و بررسی کارنامه و برنامه‌های کاندیداها  فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: برای به ثمر نشستن این انقلاب خون‌های فراوانی ریخته شده است پس نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم.

وی تاکید کرد: انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

وی با توضیح اینکه داشتن مشارکت سیاسی یکی از دستاوردهایی است که به سادگی برای کشورمان حاصل نشده است، گفت: حفط عزت و اقتدار کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی از مهم‌ترین ثمرات شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha