• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402120100253
  • خبرنگار : 50490

یک فعال اجتماعی:

مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح موجب تقویت انقلاب اسلامی است

مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح موجب تقویت انقلاب اسلامی است

ایسنا/مازندران یک فعال اجتماعی با اشاره به اینکه نیازمند نمایندگان اصلح در شرایط فعلی هستیم، گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب نامزدهای اصلح موجب تقویت انقلاب اسلامی است.

سید حسین طالبی در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت داشتن بصیرت کافی در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس کشور اشاره کرد و گفت: سال‌هاست که در حیطه انتخابات فعالیت چشمگیر داشته و مردم را به حضور حداکثری برای انتخاب اصلح تشویق می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حضور پای صندوق‌های رای از بین بردن دسیسه دشمنان است، افزود: در شرایط فعلی که در بخش‌های مختلف با تحریم‌های دشمنان و بداخلاقی بعضی از مسئولان دچار مشکل هستیم حضور مردم امری ضروری بلکه با اهمیت‌تر از گذشته است.

عضو شورای پیشین شهر کتاب با بیان اینکه برای انتخاب شایسته باید با دید باز، آگاهانه، به‌دور از سلیقه و قوم و قبیله‌ای عمل شود تا کاندیدایی اصلح که بتواند در حل مشکلات فعلی کارآمد باشد انتخاب شود، گفت: مردم ما همیشه در همه صحنه‌ها حاضر بوده و هیچ کوتاهی ندارند و لازم است با تحقیق کامل اقدام به انتخاب کنند.

طالبی یادآور شد: نگران حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نیستیم چون مردم ما همیشه در شرایط سخت پای نظام و انقلاب بودند. باید در انتخاب دقت شود تا منتخبینی وارد مجلس شوند که امانتدار خوبی برای این مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم توجه به تطمیع بعضی از کاندیداها و شعارهای زیبای آن‌ها نداشته باشند بلکه باید کاملا در مورد نامزد مورد نظر تحقیق کرده و تمام فاکتورهای مورد نیاز برای انتخاب اصلح را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما مردمی قدردان و پایبند نظام و رهبری هستند، تصریح کرد: با توجه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امیدوار هستیم در پای صندوق‌های رای نیز حضور پرشور داشته و خود سرنوشت خود را بدست گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha