• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402120100060
  • خبرنگار : 50046

مدیر کل بهزیستی استان خبر داد

جذب ۵۹ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی در دستگاه های اجرایی

جذب ۵۹ نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی در دستگاه های اجرایی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی از جذب ۵۹ نفر از معلولان تحت پوشش این اداره کل در دستگاه های اجرایی خبر داد.

دکتر محسن توحیدی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی خاص معلولان برای نخستین‌بار در کشور، در پی دستور رئیس‌ جمهور، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳  به منظور جذب و بکارگیری ۴۱۸۷ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور برگزار می‌شود.

 وی گفت: افرادی که دارای گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۵۹ شغل در چهار  دستگاه اجرایی استان (بانک مسکن، امور مالیاتی، بهزبستی و آموزش و پرورش)، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

دکتر توحیدی مقدم با اعلام اینکه آزمون استخدامی خاص معلولان، ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی بیان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خردادماه سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.irمراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان می توانند دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را با ورود به آدرس https://hrtc.ir/media/uploads/behzisti_registration_manual.pdf دریافت کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: از تعداد ۵۹ نفری که قرار است جذب شود ۱۷ نفر زن، ۳۶ نفر مرد و ۶ نفر نیز زن و مرد هستند.

به گفته وی، در بجنورد ۳۱ نفر، در شیروان ۱۱ نفر، در مانه و سملقان ۶ نفر، اسفراین هشت نفر، گرمه یک نفر و در جاجرم دو نفر جذب می شوند.

توحیدی مقدم افزود: بانک مسکن یک نفر، امو مالیاتی یک نفر، بهزیستی پنج نفر و آموزش و پرورش ۵۲ نفر ( آموزگار ابتدایی_ استثنایی و دبیری) استخدام خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha