• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112819582
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

فصل‌الخطاب قانون است و همه باید به آن تمکین کنیم

فصل‌الخطاب قانون است و همه باید به آن تمکین کنیم

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: انتخابات واقعی به معنای نقش‌آفرینی تمام اقشار مردم تا دور افتاده‌ترین نقاط، مولود جمهوری اسلامی است و از طرفی موجب تقویت جمهوریت یا مردم‌سالاری و اسلامیت نیز می شود و بهترین مکانیزم مشارکت سیاسی و تعیین کنندگی مردم در سرنوشت خود و کشور است.

ابوالفضل رفیعی در همایش نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ، ایام برگزاری انتخابات را فرصتی برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب و جریانات سیاسی و کاندیداها در خصوص نحوه اجرای سیاست‌های کلان کشور و قانون اساسی دانست و اظهار کرد: در این فضای تضارب آراء ، مردم قادر به انتخاب بهترین برنامه و گفتمان و نامزدهای مربوطه خواهند بود.

 وی ارکان اصلی انتخابات را سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت عنوان و گفت: اجرای قانون، رعایت اصل بی طرفی و امانت‌داری و صیانت از رای مردم و نامزدها، راهبرد اصلی مسئولان و مجریان انتخابات استان است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان پیش‌بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: تعیین محل و تعداد شعب اخذ رای، جلسات آموزشی برای همه متولیان و مجریان انتخابات، برگزاری رزمایش‌های عملی رای گیری در شعب منتخب، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات استان زنجان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، وی سلامت برگزاری انتخابات در دوره جمهوری اسلامی را بی نظیر توصیف و به نقش مردم در برگزاری انتخابات که نمونه بارز مردمی سازی است اشاره کرد و گفت: فرایند انتخابات توسط و با همکاری اقشار مختلفی از مردم اجرا، نظارت و مورد بازرسی قرار می‌گیرد و این از افتخارات نظام انتخاباتی کشور است و شاهد نظارت‌ها و بازرسی‌های چند لایه بر مجریان نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم و به همین جهت است که شاهد کمترین آسیب در این زمینه بوده‌ایم.

رفیعی خطاب به نامزدها و هواداران آنها، گفت: فصل الخطاب قانون است و همه باید به آن تمکین و در همه مراحل سرلوحه کار قرار گیرد تا بستر لازم برای برگزاری انتخابات مطلوب و سالم فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha