• دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402112316550
  • خبرنگار : 50107

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

حضور مردم در راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و پرشور بود

حضور مردم در راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و پرشور بود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور و مشارکت مردم در این راهپیمایی، نسبت به سال‌های گذشته و برآوردهای صورت گرفته، بسیار متفاوت و پرشور بود که نشان می‌دهد هرچقدر کشورهای مستکبر به مردم ایران فشار مضاعف وارد کنند، همچنان مقاومت خواهند کرد.

حسن موحدیان امروز ۲۳ بهمن‌ماه، در صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: از حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار مشهد در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در این راهپیمایی، نسبت به سال‌های گذشته و برآوردهای صورت گرفته، بسیار متفاوت و پرشور بود که نشان می‌دهد هرچقدر کشورهای مستکبر به مردم ایران فشار مضاعف وارد کنند، همچنان مقاومت خواهند کرد.

موحدیان ادامه داد: از زحمات و تلاش‌های سازمان فرهنگی شهرداری در فضاآرایی‌های شهری، نورافشانی‌های سطح شهر و برنامه‌های متنوعی که برای این دهه درنظرگرفته بودند، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: طی یک هفته اخیر شاهد جلسات فشرده اعضای شورای شهر در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ و کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بودیم که به همه دوستان خداقوت ویژه عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال شاهد جمع‌‎بندی این موارد باشیم.

وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهرداری مشهد در این دهه اقدامات مختلفی را انجام داد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتقال دستگاه حفار به انتهای امامت و آغاز عملیات حفاری به سمت امیریه، آغاز عملیات احداث سطح سوم تقاطع‌ غیرهمسطح میدان شهید فهمیده و بهره‌برداری از تعدای از پروژه‌های حوزه مدیریت پسماند اشاره کرد.

موحدیان با بیان اینکه مجموع ارزش این پروژه‌ها، بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: از تلاش‌ و پیگیری‌های کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد برای بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های عمرانی کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم این روند و پیشرفت پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی ادامه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: امیدواریم پروژه‌های عمرانی براساس برنامه‌ زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری شوند و با استمرار پیگیری‌های شورای شهر، شاهد پیشرفت و بهره‌برداری به موقع پروژه‌های عمرانی مختلف سطح شهر باشیم.

وی ضمن تبریک اعیاد پیش رو، ولادت امام‌حسین(ع)، روز پاسدار، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) اسطوره صبر و مقاومت گفت: انشالله که مشی، سیره و سبک زندگی آن‌ها را ادامه دهیم.

در این جلسه شورای اسلامی شهر مشهد میزبان تعدادی از جانبازان سرافراز میهن اسلامی بود که رئیس شورای شهر این عزیزان را سند جنایات صدام و رژیم بعث عراق دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha