• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402112215764
  • خبرنگار : 50130

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

آقاجانپور: مشارکت عمومی در انتخابات از مظاهر اقتدار کشور است

آقاجانپور: مشارکت عمومی در انتخابات از مظاهر اقتدار کشور است

ایسنا/کردستان رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور، مشارکت عمومی در انتخابات است.

 حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد شهدای انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور مردم کردستان در راهپیمایی امروز، اظهار کرد: امروز توفیق حضور در اجتماع پرشور مردم سنندج را که پاسخی مهم به دشمنان است، پیدا کردم تا این جشن پیروزی را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: در این روزها، خداوند بر ملت ایران منت نهاد و انقلاب را به پیروزی رساند. من از آن روزها یادآوری می‌کنم که مردم حضور پیدا می‌کردند و با مشت‌های گره‌کرده، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زدند.

او علت استقلال‌خواهی مردم ایران را در آن زمان وابسته بودن کشور به بیگانگان دانست و گفت: مردم زمان انقلاب اعلام کردند که نمی‌خواهیم وابسته باشیم، بلکه می‌خواهیم مستقل باشیم و روی پای خود بایستیم. حاکمیت ما باید اسلامی باشد و قانونی که بر کشور حاکم است ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشد و این خواسته‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

آقاجانپور بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تداوم توطئه‌های خود، جنگی را بر ما تحمیل کرد تا نظام تازه‌تأسیس انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما ملت ایران، بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند تا این استقلال و اقتدار بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در زمان جنگ تحمیلی کشور ما تجهیزات کافی برای دفاع نداشت، اما امروز نیروهای مسلح ایران برای حفظ استقلال و امنیت کشور و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است.

به گفته او، ما برای اولین‌بار در تاریخ ایران هواپیمای جنگی و کشتی و ناو جنگی و موشک‌هایی تولید کرده‌ایم.

آقاجانپور ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره‌هایی کاملاً بومی و ایرانی با ماهواره‌بر سیمرغ را برای اولین‌بار در تاریخ ایران، بیانگر پیشرفت‌های کشور از نظر علمی و نظامی دانست و افزود: ایران اسلامی امروز در کنار اقتدار نظامی و دفاعی نیازمند حضور در صحنه مردم و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و یکی از مظاهر اقتدار کشور مشارکت عمومی در انتخابات است. بر همین اساس، اگر در دوران دفاع مقدس همه تکلیف می‌دانستیم که در جبهه حضور پیدا کنیم، امروز هم حضور در انتخابات ضروری است، به مثابه حضور در میدان جنگ و مانند نماز که هم واجب شرعی و هم تکلیف ملی است.

به گفته او، دشمنان امروز می‌خواهند که در انتخابات شرکت نکنیم، چراکه می‌خواهند امنیت و اقتدار ما را از بین ببرند و می‌خواهند در صحنه نباشیم.

وی در ادامه سخنان خود، به حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های غزه و کشتار مسلمانان بی‌دفاع اشاره و اضافه کرد: امروز تقابل جبهه حق و باطل است که در یک طرف آن یزید و یزدیان هستند و در طرف دیگر حسین و حسینیان قرار دارند، موضع ایران، موضع جبهه حق است و هیچ‌وقت زیر بار ظلم نمی‌رود و همواره با اقتدار در عرصه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha