• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402111612154
  • خبرنگار : 71451

«منشور اخلاق حرفه‌ای کارگزاران نظام ارتباطات مردمی» رونمایی شد

«منشور اخلاق حرفه‌ای کارگزاران نظام ارتباطات مردمی» رونمایی شد

دومین گردهمایی خادمان مراکز ارتباطات مردمی قوای سه‌گانه، نهادهای عمومی و انقلابی، نظامی و انتظامی با هدف تجدیدعهد و میثاق با آرمان‌های امام راحله و مقام معظم رهبری و شهدا برگزار شد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سخنانی بیان کرد: وحدت و انسجام بین قوا در دوره دولت سیزدهم بی‌نظیر است اما این کفایت نمی‌کند و باید برای بهتر خدمت کردن همدلی و برنامه‌ریزی داشته باشیم.
وی خطاب به حضار در این همایش گفت: عزیزان من، در هر کجا که هستید فکر کنید که ماه آخر خدمت‌تان است و به بهترین شکل کار خود را انجام بدهید. باید یک سامانه انتقال تجربیات ایجاد شود و این تجربه‌ها را در میان خودتان به اشتراک بگذارید. جایگاه مراکز خودتان را از صرف ارتباطات مردمی به سمت مطالبه گری از دستگاه ببرید. اینجاست که می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که کسانی هستند که کارهای مسولین را زیر ذره بین می‌برند.
حجت‌الاسلام صالحی تاکید کرد: ما محکوم به افرایش تعاملات به یکدیگر هستیم. این کار موجب می‌شود که در زمان کوتاهی به مطالبات مردم رسیدگی شود. ما منشوری در این راستا تهیه کرده‌ایم تا مردم از حق و حقوق خودشان آگاه و مسئولان با نقشه راه خود آشنا بشوند.

حجت‌الاسلام احمد صالحی یادآور شد: وحدت و انسجام بین قوا در دوره دولت سیزدهم بی نظیر است اما این کفایت نمی‌کند و باید برای بهتر خدمت کردن همدلی و برنامه ریزی داشته باشیم.

روح‌الله بیات، مدیرکل درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز در این گردهمایی گفت: دهه فجر را گرامی می‌داریم. این دومین آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی است که توسط خادمان مراکز ارتباطات مردمی برگزار خواهد شد.

وی گفت: مردم تعیین‌کننده در مسیر رسیدن به قله و پیشرفت هستند و نقش تعیین کننده‌ای در انتخابات خواهند داشت.

علی‌اصغر رفاهی، مدیرکل ارتباط مردمی قوه قضاییه در بخش دیگر این همایش در سخنانی ضمن گرامی‌داشت دهه فجر، بیان کرد: از تمامی عزیزانی که در این آیین حضور دارند تشکر می‌کنم. خدا را شاکر هستیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی با مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری در حال خدمت هستیم.

«منشور اخلاق حرفه‌ای کارگزاران نظام ارتباطات مردمی» رونمایی شد


وی ادامه داد: کار در بخش ارتباطات مردمی قوه قضاییه بسیار دشوار است. برای ما توفیق است که در خدمت مردم باشیم.  هرچه بتوانیم با دوستی و همدلی بیشتر کار کنیم موجب وحدت جمعی ما خواهد شد. ما باید رویکرد اقناع، مردم را تقویت کنیم. در ارتباطات مردمی رویکرد ما پراکنده کردن نامه مردم نیست، بلکه رفع مشکل مردم است.
امیر سرتیپ نیازعلی داوری، رییس مرکز ارتباطات مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش دیگر این مراسم با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و اسارتش روایت کرد: نعمتی که خداوند به ما داده ثمره خون شهدا است و اکنون باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم. ما نباید کار موازی کنیم.
در پایان این مراسم «منشور اخلاق حرفه‌ای کارگزاران نظام ارتباطات مردمی» رونمایی شد. همچنین در بخش دیگر این مراسم کارگزاران ارتباطات مردمی با شهدا و امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha