• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111208793
  • خبرنگار : 50283

طی یکسال اخیر؛

۱۱۸۴ شغل دائم و موقت در بندرانزلی ایجاد شد

۱۱۸۴ شغل دائم و موقت در بندرانزلی ایجاد شد

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه طی دهه فجر گذشته تا سال جاری مبلغ کل پروژه‌های شهرستان بندرانزلی ۲ هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان بود، گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۹۴ اشتغال دائم و ۷۹۲ اشتغال موقت در شهرستان ایجاد شده است.

محمد پورخوش سعادت امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه در اولین روز از دهه مبارک فجر در دیدار اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان با امام جمعه بندرانزلی اظهار کرد: طی دهه فجر گذشته تا سال جاری مبلغ کل پروژه های شهرستان بندرانزلی ۲۱۳۷ میلیارد تومان بود.

وی افزود: مبلغ پروژه‌های افتتاح شده حدود ۵۰۳ میلیارد تومان در حوزه های مختلف بوده و کلنگ زنی پروژه های امسال حدود ۱۶۳۵ میلیارد تومان است.

پورخوش سعادت با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این مدت گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۹۴ اشتغال دائم و ۷۹۲ اشتغال موقت در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در خصوص دستگاه‌هایی که دارای این پروژه ها هستند، تاکید کرد: محیط زیست، هواشناسی، بنادر و دریانوردی، راهداری، شهرداری، بخشداری و چند دهیاری، میراث فرهنگی، اداره ورزش و جوانان، صمت، کمیته امداد و بنیاد مسکن از جمله این دستگاه‌ها هستند.

پورخوش سعادت گفت: بزرگترین معضل شهرستان در حال حاضر مشکلات تالاب بین‌المللی انزلی است که در مجموعه عوامل دولت در دستگاه‌های مختلف پیگیر این هستیم تا بتوانیم تالاب را به سرانجام مشخص برسانیم و امیدواریم دستگاه‌های مختلف در این زمینه همراهی کنند زیرا با همراهی همه جانبه می توانیم به مشکلات فائق آییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید تلاش مسئولان را ببینند و درک کنند که مسئولان غمخوار بوده و در حال کار کردن هستند، افزود: به دلیل برخی کم‌توجهی‌ها، سرمایه اجتماعی کم شده و با توجه به اینکه دولت رئیسی با شعار مبارزه با فقر، فساد و تبعیض وارد عرصه شد و مردم به آن رای دادند و این رای باید در کوچک‌ترین سلول حاکمیتی که شهرستان است، عملیاتی شود.

پور خوش سعادت تصریح کرد: از همه دستگاه‌های مسئول و روسای ادارات انتظار دارم تا در راستای عملیاتی شدن این آرا و شعارها که همان خدمت صادقانه، بی‌منت و بدون حواشی به مردم است فعالیت داشته باشند و این خدمات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha