• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111107805
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کلام و سکوت ما باید در جهت تقویت انقلاب باشد

کلام و سکوت ما باید در جهت تقویت انقلاب باشد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هزینه‌ای که سازش با آمریکا دارد به مراتب از هزینه‌ای که با چالش با آمریکا داریم بیشتر است گفت: کلام و سکوت ما باید در جهت تقویت انقلاب باشد نه ضربه به انقلاب، حفظ نظام اوجب واجبات است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه ۱۰ بهمن ماه در نشست روشنگری و جهاد تبیین ائمه جمعه، جماعات و روحانیون شهرستان بابل، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر بزرگوار اسلام، دهه مبارکه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: ما نیاز به فکر کردن، تصمیم گرفتن و بعد عمل کردن داریم، این جلسات برای این است که توجه لازم به امر خطیر و عظیمی که پیش رو داریم؛ می‌تواند ایران قوی را در صورت حضور حداکثری شکل بدهد و بازدارنده باشد، اگر حضور ضعیف باشد به دشمنان قدرت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حضور و دفاع از سنگرهای اسلامی با جان و مال، مسئولیت سنگین و خطیر ماست، کلام و سکوت ما باید در تقویت انقلاب باشد نه ضربه به انقلاب، حفظ نظام اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یک فرصت بزرگ است تا مردم دوباره حال و هوای انقلابی پیدا کنند، دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار کنند، هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد، لازم است تبلیغ و حمایت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید براینکه باید زمینه‌سازی کنیم که مردم حق خودشان را بگیرند، تصریح کرد: مردم بصیر هستند و چنین جلساتی باید برگزار شود مردم خودشان را برای این آزمون آماده کنند.

کلام و سکوت ما باید در جهت تقویت انقلاب باشد

وی بیان کرد: عده‌ای می‌گفتند چرا باید برای مباحث نظامی هزینه‌های کلان صرف شود به جای آن برای مملکت خرج شود، رسما هم شعار می‌دادند که دنیای آینده دنیای گفتمان است دنیای موشک نیست، امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر خدای ناخواسته آن فکر تمام می‌شد امروز کار مملکت ما بدتر از سوریه و عراق بود و همه چیز به تاراج دشمن در می‌آمد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند باید با آمریکا کنار آمده و سازش کنیم نه چالش؛ اینها نفهمیدند که آمریکا مرد نیست نامردترین نامردهاست، هزینه‌ای که سازش با آمریکا دارد به مراتب از هزینه‌ای که چالش با آمریکا دارد بیشتر است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا هیچ حدی ندارد، یادآور شد: امروز می‌گوید هسته‌ای را بردارید "برجام اول"، فردا می‌گوید موشک را بردارید "برجام دوم"، پس‌فردا می‌گوید پهپاد را بردارید "برجام سوم"، پس آن فردا می‌گوید که در چهاردیواری مملکت خودتان باشید دست از منطقه بردارید "برجام چهارم"، آخرش می‌گوید، بگوئید اشتباه کردیم و برمی‌گردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ای کاش بپذیرند که به همان سال ۱۳۵۶ باز گردیم ما را صد سال به عقب می‌برند، حال بگوئید سنگر رهبری چه نوع فکری باید داشته باشد، الگوی اصلی ما امام است، این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، الگوی اصلی ما امام و منشور روحانیت است.

کلام و سکوت ما باید در جهت تقویت انقلاب باشد

امام جمعه ساری بیان کرد: اگر امروز امام بود آیا جز تصمیمی که مقام معظم رهبری گرفته‌اند می‌گرفتند؟ این صلابت، ایستادگی، این ایران قوی داشتن با هسته‌ای، پهپاد و موشک! چه حرفی است که می‌خواهیم مثلا چین و ژاپن باشیم؟ آنها سرمایه‌ای همچون انقلاب و دین ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha