• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402102820207
  • خبرنگار : 50405

استاندار:

ضریب مشارکت انتخاباتی در خراسان رضوی بالا خواهد بود

ضریب مشارکت انتخاباتی در خراسان رضوی بالا خواهد بود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس قرائن موجود، ضریب مشارکت استان ما بالا خواهد بود؛ لذا امیدواریم با تلاش همگانی انتخابات خوبی را داشته باشیم.

یعقوبعلی نظری صبح امروز ۲۸ دی، در همایش نمایندگان فرمانداران در انتخابات که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، با بیان اینکه مسئولین شعب و نمایندگان فرمانداران خط مقدم عملیات سیاسی انتخابات‌اند، اظهار کرد: شما مسئولین شعب تمام سیاستگذاری‌های انتخاباتی را اجرا می‌کنید و می‌توانید در چهار راهبرد مورد تاکید رهبری نقش‌آفرینی کنید. با مدیریت درست، اخذ رای با احترام، سرعت و امنیت بالا انجام خواهد شد و اشکالات گذشته پیش نخواهد آمد.

وی افزود: ما ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات امسال در خراسان رضوی داریم. بیش از ۸۰ هزار نفر عوامل اجرایی، انتخابات را در شعب مدیریت می‌کنند. از خراسان رضوی ۷۸۰ نفر تایید صلاحیت نهایی شدند که در روز انتخابات توسط ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار واجد شرایط استان انتخاب خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در انتخابات امسال برای حل مشکلات خود نمایندگانی شایسته را انتخاب خواهند کرد، ادامه داد: بر اساس قرائن موجود، ضریب مشارکت استان ما بالا خواهد بود. لذا امیدواریم با تلاش همگانی انتخابات خوبی را داشته باشیم.

همچنین محسن داوری، فرماندار مشهد در ادامه این همایش گفت: ما در مشهد به دلیل اهمیت انتخابات، از دی ماه پارسال فعالیت خود را شروع کردیم تا برای انتخابات پرشور آماده شویم. بر همین اساس چند اقدام نوآورانه را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ویژه ما آسیب‌شناسی گذشته بود، افزود: ما برای انتخابات امسال ۱۳ کمیته ایجاد کردیم که نسبت به انتخابات گذشته ۶ کمیته اضافه شد. همچنین برای مدیریت بهتر، شهرستان مشهد را به ۱۴ حوزه تقسیم کردیم. به علاوه با نخبگان مشهد ارتباط گرفتیم تا بتوانیم در تمام‌ حوزه‌های مرتبط با انتخابات از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات یک سری اقدامات ویژه انجام دادیم، عنوان کرد: کار اول ما جانمایی مکان‌های مناسب برای اخذ رای بود و در جاهایی که تجمع جمعیت هست، حتما شعبه گذاشتیم‌ و در بسیاری از واحدهای صنعتی فعال در روز جمعه نیز شعبه‌هایی را مستقر کردیم. به طور کلی در مشهد ۱۸۳۴ شعبه اخذ رای داریم که نسبت به دوره قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است.

داوری ادامه داد: از دیگر اقدامات ویژه ما این است که نخبگان علمی و ورزشی را به عنوان نمایندگان ویژه فرماندار در شعب منصوب کردیم. تمام تلاش ما پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha