• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402102820201
  • خبرنگار : 50405

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

زمانی سیم‌ خاردار به ما نمی‌دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم

زمانی سیم‌ خاردار به ما نمی‌دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: در زمان جنگ تحمیلی سیم‌ خاردار به ما نمی‌دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم و پنجمین کشور تولیدکننده پهپاد در دنیا هستیم.

سیدهادی طباطبایی صبح امروز ۲۸ دی، در همایش نمایندگان فرمانداران در انتخابات که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، با تأکید بر تعهد مجموعه وزارت کشور بر برگزاری انتخابات سالم و بدون شبهه، اظهار کرد: مدیریت روند اجرای انتخابات در ۴۵۴۵ شعبه اخذ رای استان، بر عهده حدود ۵۰۰۰ نماینده فرماندار در سراسر استان است.

وی با تاکید بر نقش تبیین دستاوردها برای مردم در افزایش مشارکت، اضافه کرد: تا سال ۱۳۵۷ حدود ۳۰ درصد پزشکان ما وارداتی بودند، اما اکنون بسیاری از مردم جهان برای درمان، امیدشان به ایران است و بر اساس آمار، ۵۲ کشور جهان ترجیح می‌دهند در ایران درمان شوند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی سیم‌ خاردار به ما نمی‌دادند، اما اکنون در حال صادرات موشک و پهپاد به جهانیم و پنجمین کشور تولیدکننده پهپاد در دنیا هستیم. وظیفه همه ماست که این مسائل را برای مردم تبیین کنیم و توضیح دهیم که واقعا به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

محمدکمال سروی‌ها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی نیز در ادامه این همایش بیان کرد: اقتدار سپاه را در حرکات اخیر گرامی می‌داریم و از سلحشوران یمنی تشکر می‌کنیم که قواعد بین‌المللی را برنتافتند و در برابر آمریکای جهان‌خوار ایستادند. به گفته ۱۰۰ نفر از اندیشمندان آمریکایی، اسرائیل در حال نابودی و آمریکا رو به افول است.

وی با بیان اینکه قرار است انتخابات متفاوتی را برگزار کنیم، افزود: همواره شاهد بودیم در طول ۴۴ سال اخیر مردم ما زمان رای دادن به زحمت می‌افتادند، اما در انتخابات امسال در تراز جمهوری اسلامی امکاناتی را فراهم خواهیم کرد. تمام انسان‌های کارآمد برای این انتخابات جمع شده‌اند. مردم نباید در صف رای دادن بایستند و خسته شوند، بلکه باید روان و با حفظ کرامت رای دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha