• پنجشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402102820174
  • خبرنگار : 50652

معاون استاندار گلستان:

سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زنان است

سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زنان است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه پس از برگزاری آیین تکریم و معارفه انتظار می‌رود مسئول و یا مدیر جدید، فضای نو و بهتری را رقم بزند، افزود: تکریم و معارفه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقال قدرت نیست بلکه انتقال وظیفه خادمی مردم است.

سیدعلی مهاجر، ظهر پنج شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که با حضور جمع کثیری از بانوان فعال و نخبه استانی در محل سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد ضمن اشاره به بیانات راهبردی امامین انقلاب، اظهار کرد: در نظام استراتژیک راهبردی ما سعادت و شقاوت کشورها بسته به وجود زن بوده و زن با تربیت صحیح خویش، انسان را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از آیین های تکریم و معارفه، از فرد جدید انتظار می‌رود فضای نو و بهتری را رقم بزند، عنوان کرد: این تکریم و معارفه‌ها در نظام ما انتقال قدرت نیست بلکه انتقال وظیفه خادمی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با توضیح اینکه رمز موفقیت ما مردمی بودن است، خاطرنشان کرد: در جنگ سخت مردان و زنان در کنار بسیج و سپاه قرار گرفته و به فعالیت جهادی پرداختند، امروز نیز در این جنگ ترکیبی باز هم در میدان مبارزه با قوت علیه دشمن حضور دارند و ما فراموش نمی‌کنیم هر جایی که مردم حضور پیدا کردند موفق بوده ایم.

وی ضمن تقدیر از زحمات «آزاده رجبی» بابت تلاش های دلسوزانه وی در مدت حضور در معاونت امور زنان استانداری گلستان و تبریک انتصاب «سیده زهرا حسینی جبلی» به این سمت، بیان کرد: قطعاً مقابله با جامعه جنسیتی مردانه کار آسانی نیست.

مهاجر با اشاره به اینکه بر طبق تکالیفی که استاندار گلستان برای مجموعه انتصابات داشته و دارد حضور ۲۰ درصدی از بانوان در دستور کار است، افزود: ما در این دولت ۲۷۴ مدیر زن داریم که به نسبت ۲۰ درصد حدود ۱۷ درصد از انتصابات استان بانوان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن بیان اینکه ما مفتخر به سربازی ولایت نه در شعار بلکه در عمل هستیم، گفت: یکی از آن اقدامات این است که هم اکنون ما در فضای انتصاباتی زنان را در عرصه های متفاوت پررنگ تر از قبل می‌بینیم‌.

مهاجر با اشاره به وجود هیئت اندیشه ورز معاونت استانداری زنان و امور خانواده استان، تصریح کرد: این هیئت با نگاه کمک به جنسیت زنان به صورت تخصصی برای توانمندی هر چه بیشتر آنان جهت حضور پررنگ در عرصه‌های متفاوت راه اندازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha