• سه‌شنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402102619009
  • خبرنگار : 71974

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

حملات موشکی سپاه سرآغاز پاسخ به خون‌های به ناحق ریخته شده است

حملات موشکی سپاه سرآغاز پاسخ به خون‌های به ناحق ریخته شده است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد امروز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد امروز بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ایران مقتدر آماده مقابله با عوامل ایجاد ناپایداری و هرگونه تنش و اختلاف بین کشورهای منطقه است.

در متن این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (۳۹ حج)

نور روشنگری که خون زائران سردار دلها در سالروز ولادت صدیقه طاهره سلام الله علیها به همراه داشت، چراغ هدایت‌گری شد تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه و مظلوم در سرتاسر جهان آلوده است، رسوا شود. کاش چشمهای کورشان یکبار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند، از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

بامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری باذن الله مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف موشک های بالستیک قرار داد، و این تازه آغاز پاسخ هایی است به خون به ناحق ریخته شده شهدای مظلوم کرمان و فرماندهان مقاومت.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی مقدم که با تلاش های شبانه روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد که البته خدمات جهادی این شهید عزیز باید سرمشق تمام مسئولین ما باشد.موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۲۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، مراکز جاسوسی اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است ...

ایران مقتدر هرگز جابجایی و تغییر مرزها را برنمی تابد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه قدرتمند همه تحرکات مرزی را تحت نظر دارند و آماده مقابله با عوامل ایجاد ناپایداری و هرگونه تنش و اختلاف بین کشورهای منطقه هستند. پیام صریح رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که: «جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود» اعلام می‌دارد که دشمنان بدانند این فاجعه‌آفرینی ها و این ستم ها پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن محکوم نمودن جنایات و عملیات تروریستی اخیر در کرمان، به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری میکند که دانشجویان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

اللهم أعز الإسلام والمسلمین وأذل الشرک والمشرکین ودمر أعداء الدین وانصر عبادک الموحدین واجعل اللهم بلاد الإسلام آمنه مطمئنة یارب العالمین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۱۸:۱۷

زمین های کشاورزی زابل دست طالبان پش چیه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۲۰:۳۷

ماشاالله به ایران قدرتمند ماشاالله لا حول ولا قوه الا باالله

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۲۱:۴۴

درود بر سپاه قدرتمند اسلام درود درود درود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۲۲:۰۰

حملات موشکی سپاه باید تداوم داشته باشد،مرزهای کشور باید امنیت داشته باشند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۶:۲۷

حالت خوب نیستا

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۶ ۲۲:۲۶

بیا برو ببین چطوری امارات داره جزیره ها میگیره و میره جلو

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۰:۲۱

ما همه تا آخر ایستاده این و دستورات رهبر را مقدم بر هر چیز میدانیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۰۷:۴۷

دست تک تک سپاهیان عزیز رو میبوسیم و ازشون تشکر میکنیم انشالله خدا حافظ همشون باشه هم سپاه،ارتش،نیروی انتظامی،بسیج و تمام جان بر کفانی که از خانوادشون گذشتن تا در خدمت مردم باشن . و دست مریزاد و خدا قوت بابت حملات موشکی به مقر داعش در نقاط مختلف

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۵:۴۶

خدا سپاه ایران را حفظ کنه.. سپاه عمق وجان مردم ایران است.. امام زمان حافظشون باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۲۶

سلام صد الله اکبر حق بود واشنگتن دی سی هدف قرار می‌گرفت تا جنایتکار بزرگ بهای کشتار مردم کرمان را از مردم خویش پرداخت می‌کرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۲:۳۷

عالی عالی عالی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۲

درود خدا بر نظام پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۰:۳۹

سلام با احترام به همه شهدا وشهدا کرمان.دادگاهی که برای شهدا و مجروحین زاهدان و خاش بود لازم است به نتیجه شرعی و قانونی برای مجرمان بینجامد.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۸ ۱۵:۱۱

افتخار میکنم که ایرانی هستم .زنده باد ایران بیشه شیران

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۱۰:۵۲

درود خداوند بر دلاورمردان ایران زمین ، جانم فدای وطنم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۹ ۱۳:۵۶

خدا قوت ماشاالله به رزمندگان اسلام به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران احسنت...

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۱ ۲۰:۵۷

در قبال خون های ریخته شده سرداران سپاه در سوریه . یه واکنشی هم نشان می دادید