• جمعه / ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401020905762

/فلسطین زنده است/

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: سپاه قدس انقلاب اسلامی خواب راحت را از اسرائیلی‌ها گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: سپاه قدس انقلاب اسلامی خواب راحت را از اسرائیلی‌ها گرفته است

ایسنا/قم پاسداران انقلاب اسلامی گف: امروز سپاه قدس انقلاب اسلامی خواب راحت را از اسرائیلی ها گرفته است نیروی قدس بخشی از جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: سلام و درود خدا بر مردمی که فرهنگ قرآنی را هم تبری و هم و هم تبری را به خوبی نشان دادند. مردمی که نشان دادن دین داری آن‌ها در کنار بک یاالله و بعلی تا، تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا هم است.

 وی ادامه داد: درود خدا بر شما مردمی که تجلی بخش ایات الهی بودید؛ خدا خوف و نگرانی را از شما برداشت، شما آینده را بسیار روشن می‌بینید و لذا دشمن نمی‌تواند شمارا بترساند

وی با بیان اینکه درود خدا بر شما که مصداق ایات فراوانی از قرآن هستید، گفت: شما نشان دادید که باحسین هستید و فقط ذکر یا حسین نمی‌گویید. درود خدا بر شما که دشمنانتان را روز به روز ذلیل تر کردید ونشان دادید که در کنار حب به علی و فرزندان علی (ع)، بغض با دشمنان علی را هم باید آشکار کرد.

وی اظهار کرد: چه دشمنی خطرناک‌تر و خبیث‌تر برای تبری جستن به‌جز رژیم غاصب، اشغالی و کودک کش رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی روز قدس را هدیه‌ای از سوی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به جهان اسلام دانست و گفت: روز قدس که هدیه بزرگ امام خمینی (ره) بوده ثمرات بزرگی را برای جهان اسلام به ارمغان آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌های نژادپرست از سال ۱۹۴۸ تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صراحت به قتل و غارت مردم فلسطین پرداختند.

وی افزود: شکست دادن ارتش‌های عربی، جریان کمپ دیوید، به زیر سلطه کشیدن حاکمان کشورهای عربی و حتی گرفتن روحیه مقاومت و ایستادگی برخی مسلمانان در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از اقداماتی بود که آنان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی که زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد حالا از ترس جوانان انقلابی دیوارهایی را دور مناطق خود ایجاد کرده است که تا ۲۰۰ متر در عمق زمین به کار گذاشته شده‌اند.

وی گفت: مردم عزیز به شما بگویم یکی از اصلی‌ترین مشکلات آمریکا و صهیونیست تا جبهه مقاومت است؛ آنان گمان کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت از هم می پاشد؛ اما آن‌ها نمی‌دانستند که فرهنگ حسینی چیزی نیست که به این سادگی از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز سپاه قدس انقلاب اسلامی خواب راحت را از اسرائیلی ها گرفته است نیروی قدس بخشی از جبهه مقاومت است.

وی با تأکید برجهانی شدن جبهه مقاومت عنوان کرد: خون حاج قاسم و ابو مهدی جبهه مقاومت را جهانی کرده است و دشمنان امروز از حزب‌الله لبنان، مقاومت یمن، مقاومت غزه و سایر مهره‌های تسبیح مقاومت هراس دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی گفت: امروز فلسطین فقط مظلوم نیست؛ بلکه مظلوم قدرتمند است؛ زیرا سنگ در دست کودکان فلسطینی به موشک تبدیل‌شده است. از اینکه بگوییم حامی مظلوم و دشمن ظالم هستیم باکی نداریم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شکست در جنگ‌های نیابتی را یکی از مهم‌ترین شکست‌های اقلیت یهودی صهیونیست برشمرد و گفت: آنان در طول تاریخ تلاش‌های بسیاری برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان داشته‌اند اما به برکت انقلاب اسلامی این تلاش تا ناکام مانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اشغالگران فلسطین باید بدانند که می‌بایست به سرزمین‌های خود بازگردند و این خاک را به مردمش تحویل دهند.

وی گفت: روز قدس سرآغاز ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به دشمنان اسلام است؛ باید به آنان گفت که دیگر روزگار مظلومیت گذشت و امروز هنگامه‌ای است که دشمنان باید شاهد شلیک ۳۰۰۰ موشک در یک روز به سمتشان باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی با تأکید بر پاسخ دادن قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز دشمنان عنوان کرد: امروز اگر دو جوان پاسدار ما را ناجوانمردانه در سوریه به شهادت برسانند پایگاه جاسوسی آن‌ها در اربیل به سرشان خواهد آمد.

وی با اشاره به تولی و تبری به عنوان دو شرط اساس ظهور ادامه داد: ما می‌دانیم برای رسیدن به ملت آماده ظهور باید این دو ویژگی محوری را داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز حتی در فضای سایبری هم دیده می‌شود که چه حرکت‌هایی شکل گرفته است و به چه صورت دشمنان اسلام را زمین‌گیر می‌کند.

وی افزود: به لطف الهی با پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های همه نیروهای جبهه مقاومت زیر لوای ولایت فقیه دشمنان دیگر جرأت خطا و تعرض به بلاد اسلامی را از دست داده اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه مقابله با دشمنان اسلام مقاومت و پاسخ قاطع است؛ مسئولین بدانند امروز یکی از راه های شکرگزاری این نعمتی که به شما داده شده است، خدمت به مردم است.

وی در پایان خطاب به مسئولین کشور گفت: کارگزاران نظام و مسئولین در سطوح مختلف باید بدانند که در عرصه اقتصاد و معیشت مردم، با مبارزه با تبعیض و رانت های فسادآفرین، می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha