• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402102517500
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان مطرح کرد

لزوم حفظ بی طرفی و پرهیز از جانبداری در انتخابات/ ائمه جمعه پرچمداران جهاد تبیین

لزوم حفظ بی طرفی و پرهیز از جانبداری در انتخابات/ ائمه جمعه پرچمداران جهاد تبیین

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی بر لزوم حفظ بی طرفی و پرهیز از هرگونه جانبداری از سوی ستاد انتخابات استان تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه، پرچمدار جهاد تبیین، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، دفاع از سیاست های دولت سیزدهم و همچنین تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند هستند.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست تبیینی انتخابات با ائمه جمعه سراسر استان در محل سالن جلسات شهرداری سمنان اظهار کرد: چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت قوی توسط مقام معظم رهبری در بحث انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری مورد تاکید قرار گرفته و به صورت ویژه به آن پرداختند، لذا ما و شما نیز باید در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری، همراه با هم در مسیر تحقق مشارکت قوی حرکت کنیم.

وی افزود: رعایت اصل بی طرفی و پرهیز از جانبداری، تامین سلامت انتخابات و حفظ و حراست از رای مردم به عنوان حق الناس و امانت در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار داشته و به تمامی فرمانداران نیز این مهم تاکید شده است.

استاندار سمنان ادامه داد: به برکت سفر ریاست جمهوری به استان، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمامی که مدت زیادی از زمان احداث آن می گذشت در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه ها به عنوان مطالبه به حق مردم هستیم.

وی تصریح کرد: در طول مدت عمر دولت سیزدهم در استان سمنان اقدامات بسیار ارزنده ای صورت گرفته و دستاوردهای مطلوبی نظیر کسب رتبه های برتر در حوزه کاهش نرخ بیکاری، کاهش نرخ تورم، پرداخت تسهیلات، رشد اقتصادی مثبت، راه اندازی واحدهای راکد، تحقق شعار سال، ایجاد فرصتهای شغلی، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد به دست آمد.

هاشمی خاطرنشان کرد: انسجام، صمیمیت و وحدت مابین مسئولان استان و همچنین روحانیون، علما و ائمه جمعه سراسر استان امری بسیار ارزنده و شاخص بوده و به نوعی می‌توان گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب موفقیتها و دستاوردهای ذکر شده در استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه به تمامی مسائل و موارد، کمبودها و موانع و همچنین مباحث مرتبط با معیشت در سطح جامعه آشنا بوده و اقدامات در حال انجام است، گفت: ان‌شاءالله مردم استان سمنان و ایران اسلامی همچون گذشته و در راستای اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی و اثبات وفاداری خود به نظام و خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و معاندین، با حضور حداکثری و مشارکت قوی خود برگ زرین دیگری می‌آفرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha