• شنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402102316500
  • خبرنگار : 71442

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب

پخش سریال «بیست‌کووید» کاری طنز که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران دارد، از امشب ـ ۲۳ دی ماه ـ از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال و بنا بر تایید شبکه سه سیما، سریال «بیست‌کووید» به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند با پایان سریال «رحیل» از امشب، شنبه هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود.

«بیست‌کووید» سریالی طنز است که به حواشی ماجراهای پاندمی کرونا و تزریق واکسن پرداخته و روایتی از وقایع و اتفاقات این دوران را در ۳۰ قسمت تصویر می‌کند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در شرایط کرونایی که کشور را فرا گرفته است، عده‌ای از مردم برای کمک به کادر درمان داوطلب شده و به میدان می‌آیند اما در این میان شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران متفاوت است ...

آغاز پخش سریال طنز شبکه سه از امشب



علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، میرطاهر مظلومی، حسن زارعی، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، جواد سلطانی، بهار نوحیان، صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد، علی ذکریایی، محمد دلگشا، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، بهار داورزنی، سعید ولی‌زاده، ابتسلام بغلانی، مرتضی شریف، یاسر حمزه، سارا سراجی، مرجان علوی از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال که محصول سیما فیلم است، می‌توان به: حمید برزگر (نویسنده)، علی گورانی (تدوینگر)، محمدحسین غفرانی (مدیر تولید)، حدیث حاذقی (مدیر برنامه‌ریزی)، امیر جاودانی زرین، احمد صمیمی(دستیار اول کارگردان)، یوسف سبحانی(مدیر فیلمبرداری)، علی سنگین (طراح صحنه و لباس)، امیر ترابی(طراح چهره‌پرداز)، محمد روح الامین (طراح لوگو)، محسن طیبی بجستانی (مدیر صدابرداری)، محمد حسین ابراهیمی(طراحی و ترکیب صدا)، آرش بادپا (موسیقی) طراح جلوه‌های بصری (حسن پیله ور)، مرضیه طبیجی(منشی صحنه)، مجتبی علی‌دوست(عکاس) اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۲۱:۴۰

نمایش‌های صدا و سیما طنز نیست.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۱:۱۵

شما نگاه نکن ، همون ماهواره رو نگاه کن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۰:۰۶

چه مسخره .....طنز کرونایی چند سال بعد از کرونا ....موضوع خز و دمده و منقضی .....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۰:۴۰

اسم کرونا خودش یاداور غم و زجر و مرگ عزیزان است چرا با درد مردم طنز میسازید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۱:۱۶

آخه چه موضوع مزخرفی ،.خیلی دوران خوبی بود که از دیدن این سریال لذت ببریم؟بیشتری ها عزیزانشون رو از دست دادن غم دلشون تازه میشه.دیگه نویسنده هاهم فکرشون کارنمیکنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۰۶:۱۸

خیلی خیلی بیمزه بود اصلا طنز نبود که هیچ همش مسخره بازی بود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۲۰:۳۶

سلام خدا قوت به کارگردان چه عجب یه فیلم طنز درست کردن آنقدر که غم درگیری و مردن و طلاق نشون دادن حالم بدشد ماه محرم مختار روز های عادی جومونگ امپراطور باد ها هر. چی فیلم سریال کره ای چینی هستش نشون میدادن کلافه کردن

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۲:۰۳

دیگه بس این کرونای لعنتی ول کنین الحمدالله که دیگه موضوع خاصی بجز کرونا ندارید واسه فیلمسازی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۰۸:۱۱

موضوع‌کرونا‌اصلا‌جذاب‌نیست‌برای‌مخاطب‌‌ویادآور‌سختیهاست

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۵ ۱۲:۰۵

فیلم های طنز زمان مهران مدیری و عطاران عالی بودن اما الان نه ۹۰ در صد مردم این سری طنز رو نمی‌پسندند و اصلا نگاه نمیکنن پس کارگردان‌ها بیخود زحمت نکشن چون بازیگران طنز پردازی مثل عطاران و علی صادقی و مجید صالحی و امسال اینها اصلا پیدا نمیشه و هیچکس با بازیگر جدید حال نمیکنه