• پنجشنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402102115502
  • خبرنگار : 50187

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد

دستگیری ۸۰ درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان

دستگیری ۸۰ درصد عوامل مرتبط با جنایت تروریستی، در استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص شناسایی و بازداشت ۳۵ نفر از عوامل جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان در استان‌های مختلف کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد تروریست‌های دخیل در این جنایت در استان کرمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی ۲۱ دی ماه در مراسم هفتمین روز شهادت زینب شفیع زاده و فاطمه سهرنگی از شهدای حمله تروریستی کرمان که در محل تدفین آنان در روستای سرشک شهرستان راور برگزار شد، اظهار کرد: مردم این منطقه ولایتمدار دو عزیز خود را در حادثه دلخراش تروریستی از دست دادند.

وی افزود: وظیفه همه مردم و مسئولان این است که خانواده شهدا را تکریم کنند و بایستی ابراز همدردی با خانواده شهدا دائمی باشد.

حمیدی تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی استان کرمان وظیفه خود دانستیم تا در هفتمین روز شهادت این بزرگواران در محل دفن آنان حضور پیدا کنیم و همچنین به خانواده معظم آنان عرض تسلیت و ابراز همدردی داشته باشیم.

وی بیان کرد: مجازات‌های عبرت آموز در انتظار عاملان و پشتیبانان حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان شناسایی و دستگیری تمام عوامل دخیل در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را اولویت دستگاه قضایی استان دانست و افزود: بعد از اینکه حادثه دردناک تروریستی اتفاق افتاد از همان لحظات ابتدایی همه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان برای شناسایی و برخورد با عواملی که در این حادثه تروریستی همکاری داشتند و پشتیبانی می‌کردند، بسیج شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز که حدود یک هفته از حادثه تروریستی گذشته، خبرهای خوبی از شناسایی و برخورد با عوامل تروریستی به گوش می‌رسد و تاکنون ۳۵ نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

حمیدی همچنین در این زمینه از کشف یک خانه تیمی در حاشیه شهر کرمان خبر داد که در آن تروریست‌ها تجهیزات و مواد منفجره خود را نگهداری می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: پرونده‌ای در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده و دستگاه قضایی استان کرمان خود را موظف می‌داند با جمع آوری همه اطلاعات و شواهد با تمام عواملی که در این حادثه دردناک دخیل بودند یا پشتیبانی کردند، عادلانه برخورد کند.

وی افزود: این پرونده با سرعت و دقت لازم در حال رسیدگی است و پس از تکمیل شدن، تمام افرادی که در این حادثه دلخراش تروریستی به نحوی دخیل بودند به سزای عمل خودشان می‌رسانیم و پس از آن اطلاعات پرونده را در اختیار مردم عزیز ایران و کرمان قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha