• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402101913337
  • خبرنگار : 71145

همزمان با مقابله مقاومت با صهیونیست‌ها

۳ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند

۳ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۳ جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: سه جوان فلسطینی به نام‌های یوسف علی الخولی (۲۲ ساله)، عهد سلمان موسی (۲۳ ساله) و طارق امجد شاهین (۲۴ ساله) در نتیجه اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده و به بیمارستان دولتی طولکرم منتقل شدند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان می‌دهد که نیروهای ارتش اشغالگر با شلیک مستقیم به سر این سه جوان، آنها را ترور کردند.

منابع محلی گفتند ارتش اشغالگر سه جوان را با شلیک گلوله و خونریزی رها کرد و یک جوان مجروح را دستگیر کرد و پس از عقب نشینی اشغالگران، آمبولانس‌ها توانستند به آنها رسیده و این سه جوان را به بیمارستان دولتی ثابت ثابت در طولکرم منتقل کنند.

هلال احمر فلسطین نیز از مجروح شدن ۹ نفر بر اثر اصابت ترکش ناشی از پهپاد اشغالگران به خانه‌ای در اردوگاه طولکرم خبر داد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی با هدف دستگیری افراد تحت تعقیب به حومه شهر طولکرم نفوذ کردند که در پی آن درگیری‌های مسلحانه با اعضاب مقاومت فلسطین در این شهر رخ داد.

گردان‌های القدس - تیپ طولکرم در بیانیه‌ای کوتاه مسؤولیت خود در هدف قرار دادن بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی را در محور محله شهدای اردوگاه طولکرم بر عهده گرفت و تایید کرد که این بولدوزر ارتش اسرائیل آسیب دیده‌است.

۳ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اشغالگر در طولکرم به شهادت رسیدند

این گروه مقاومت افزود نیروهایش ​تعدادی از تلاش‌ها برای نفوذ به عمق اردوگاه طولکرم را خنثی کردند و آنها همچنین خسارت و آسیب جدی به تعدادی خودروهای اشغالگران وارد کردند.

گردان‌های شهدای الاقصی - اردوگاه نور شمس نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در چندین منطقه مختلف در این اردوگاه درگیر درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر بودند.

همزمان با تشدید درگیری‌های شدید میان رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر در جریان هجوم به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم، منابع مطبوعاتی فلسطین نوشتند رزمندگان مقاومت در طولکرم «مواضع نیروهای اشغالگر در این شهر را با گلوله هدف قرار دادند».

درگیری مسلحانه‌ای نیز با نیروهای اشغالگری رخ داد که به شهرک قفین ناحیه طولکرم یورش بردند. منابع مطبوعاتی نیز به المیادین گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک‌های کفراللبد و عنبتا در  منطقه طولکرم یورش بردند.

نیروهای اشغالگر در جریان یورش به اردوگاه نور شمس در این شهر، علاوه بر یورش به مدرسه وابسته به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در این اردوگاه، تعدادی از خیابان‌ها را نیز با بولدوزر تخریب کردند.

همچنین خبرنگار الجزیره گفت که نیروهای اشغالگر به اردوگاه نور شمس همزمان با یورش مداوم به اردوگاه طولکرم یورش بردند.

این خبرنگار همچنین گزارش داد که نیروهای اشغالگر به شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند و اردوگاه‌های عسکر و بلاطه را محاصره کردند. فعالان گفتند که نیروهای صهیونیست با خودرو و بولدوزر وارد منطقه شرق شهر نابلس شدند که در پی آن درگیری‌های مسلحانه رخ داد.

نیروهای اشغالگر به جوانان فلسطینی در اردوگاه‌های بلاطه و عسکر شلیک کردند. هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد در یورش اشغالگران به این دو اردوگاه شش فلسطینی زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره همچنین افزود نیروهای رژیم صهیونیستی با تقویت تعدادی خودروی نظامی به شهر الظاهریه در جنوب الخلیل یورش بردند.

این خبرنگار توضیح داد که نیروهای اشغالگر همچنین به روستای حوسان در غرب بیت لحم یورش بردند و به خانه‌های شهروندان در روستا یورش بردند.

نیروهای اشغالگر همچنین از تمامی محورهای شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری یورش بردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha