• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101510340
  • خبرنگار : 50534

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۵۹

ثبت ۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی

ثبت ۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی

ایسنا/زنجان نماینده تام‌الاختیار و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۹۷ درصد درخواست‌ها و مطالبات که در میز ارتباطات مردمی در اختیار نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در سفرهای استانی رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد به لحاظ اقدامی و اقناعی مورد رسیدگی قرار می‌گیرند. 

محسن عسگری امروز (جمعه ۱۵ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به بخش اقناعی پاسخ‌دهی به مطالبات مردمی، اظهار کرد: در برخی مطالبات مردمی تا جایی که ضوابط و مقررات اجازه دهد از حداکثر ظرفیت قوانین و مقررات جهت تسهیل‌گری و حل مشکلات بهره‌برداران استفاده و در راستای پاسخ‌دهی اقدام می‌شود. 

وی تصریح کرد: با توجه به سفرهای استانی رئیس‌جمهور که در سال‌جاری به استان‌های مختلف سطح کشور انجام شده، در حدود ۱۴ هزار درخواست توسط بهره‌برداران بخش کشاورزی و مخاطبان ارائه شده که بیشتر بحث تسهیلات مد نظر بوده است. 

عسگری با بیان اینکه ۳ درصد درخواست‌هایی که بدون پاسخ نیز می‌ماند عموما درخواست‌های غیرمرتبط هستند ولی با این حال رویکرد اقدامی است، اضافه کرد: در خصوص بحث مطالبات مردمی، درخواست‌ها دو نوع هستند که در میز ارتباطات مردمی مدیریت می‌شود به طوری‌که دو نوع پاسخ‌ اقدامی و اقناعی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی داده می‌شود. 

وی گفت: با توجه به مقررات و دستورالعمل‌ها در بخش پاسخ‌دهی اقناعی، اقدامی انجام نمی‌شود اما وظیفه داریم مخاطب، بهره‌بردار را با دلایل و شرایط موجود مجاب و اقناع کنیم مبنی بر اینکه که امکان انجام درخواست شما فعلا در شرایط حاضر میسر نیست اما این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

این مسئول تاکید کرد: نوع رویکردی که در میز ارتباطات مردمی وجود دارد، این است که مجموعه مراجعان که درخواست رسیدگی به مطالبات دارند با حداکثر ظرفیت اقدامی، پاسخ دریافت کنند و در این راستا با توجه به روابط بخشی و بین بخشی که بین ارگان‌ها وجود دارد از حداکثر ظرفیت استفاده می‌شود. 

عسگری خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه، ۱۴ دی تا ساعت ۱۸ عصر روز شنبه ۱۶ دی‌ماه، ما در میز ارتباطات مردمی در خدمت بهره‌برداران بخش کشاورزی و عموم مردم استان زنجان خواهیم بود و امیدواریم در استان زنجان نیز مثمرثمر واقع شویم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha