• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402101410073
  • خبرنگار : 50405

راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی کرمان؛ فردا پس از نماز جمعه از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی

راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی کرمان؛ فردا پس از نماز جمعه از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از عموم مردم ولایتمدار مشهد دعوت کرد فردا ۱۵ دی در راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان که پس از برگزاری نماز جمعه در مسیر باب‌الجواد حرم مطهر تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

محمد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت حمله تروریستی در کرمان، اظهار کرد: قطعا عوامل زور و استکبار با انجام چنین اقدامات پستی و حمله به مردم بی‌دفاع، نه‌تنها نمی‌توانند به هیچ یک از اهداف خود دست یابند، بلکه در نتیجه وقوع این حملات تروریستی، حقانیت جبهه مقاومت بیش از پیش بر همگان روشن خواهد شد و روزبه‌روز بر ادامه‌دهندگان مسیر سردار سلیمانی افزوده می‌گردد و نهایتا پیروان مکتب سلیمانی ریشه و بنیان رژیم صهیونیستی را خواهند کند.

وی افزود: از عموم مردم ولایتمدار مشهد دعوت می‌کنم فردا ۱۵ دی در راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان که پس از برگزاری نماز جمعه در مسیر باب‌الجواد حرم مطهر تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود، شرکت نموده و ضمن تسلیت به خانواده شهدای کرمان، مراتب خشم و انزجار خود نسبت به عاملین این حمله وحشیانه را اعلام کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: هم چنین امشب در حرم مطهر رضوی(ع) و مساجد سراسر استان نیز پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء، مراسم عزاداری برای شهدای کرمان، محکومیت این حمله تروریستی و قرائت دعای کمیل برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام مقری سخنران و میثم مطیعی مداح این مراسم در حرم مطهر خواهند بود.

به گزارش ایسنا، ظهر دیروز ۱۳ دی در جریان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مزار شهدای کرمان، دو انفجار تروریستی رخ داد. بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده، این حادثه منجر به شهادت ۸۴ نفر و مصدومیت ۲۸۴ نفر از هموطنان‌مان شده است.

شب گذشته نیز جمعی از زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) با تجمع در صحن قدس حرم مطهر، حادثه تروریستی روز گذشته کرمان را محکوم کردند. در پی شهادت هموطنان‌مان در حادثه تروریستی در کرمان، پرچم عزای مشکی بر گنبد حرم امام رضا(ع) برافراشته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha