• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402101107813
  • خبرنگار : 71442

آغاز به کار پایگاه اینترنتی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

آغاز به کار پایگاه اینترنتی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

پایگاه اینترنتی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از امروز آغاز به کار کرد و قابل دسترس است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی،  پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به نشانی  pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.

نمایشگاه بیست و چهارم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی پس از یک وقفه شش ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بیست و چهارم هم اکنون اخبار و رویدادهای مربوط را پوشش می‌دهد و ستاد اجرائی این نمایشگاه در نظر دارد تا همه‌ی مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوط را از طریق این پایگاه به انجام رساند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha